پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبر داد:

آمادگی جامعه 700 هزار نفری کار و تولید برای حضور در انتخابات

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه جامعه 700 هزار نفری کار و تولید استان اردبیل پای ارمان های انقلاب هستند، گفت: امروز جهاد تبیین با جریان سازی خود به گفتمان غالب و دشمن شکن تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» عصر امروز نشست جهاد تبیین با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از کارمندان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردبیل برگزار شد.

بهروز رحیم زاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این نشست به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: ۸ تیر مردم روز افتخار آمیزی را در تاریخ به ثبت خواهند رساند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در سال‌های اخیر زیاد استفاده شده است گفت: شکوفایی واژه جهاد تبیین نیز مرهون تدابیر رهبر انقلاب است بطوریکه در جامعه امروز به جریان غالب تبدیل شده و به گفتمان دشمن شکن تبدیل شده است.

رحیم زاده گفت: امروزاستکبار با انواع روش‌ها درصدد ایجاد ضربه به کشور است، استکبار به این نتیجه رسیده که توان حمله نظامی به ایران ندارد چراکه پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی  به کنسولگری ایران با ۳۰۰ موشک را دید

وی تلاش های دشمنان در میادین نرم را متذکر شد و گفت: امروز استکبار با ورود به جنگ نرم و ترکیبی در صدد است با وارونه نشان دادن وقایع بین نسل جوان و پیشکسوت فاصله ایجاد کند تا به این وسیله به اهداف خود در منطقه برسد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل  با بیان اینکه اگاهی و اطلاع رسانی درست و به هنگام وقایع تلاش دشمنان را ناکام خواهد گذاشت گفت: شهید آیت الله رئیسی با اقدامات جهادی و میدانی خود در تعریف ریاست جمهوری بازنگری کرد و در کمتر از یک هزار روز در کسوت ریاست جمهوری 39 سفر استانی کارگشا انجام داد که در نوع خود بی نظیر  و الگویی برای سایر روسای جمهور شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش جامعه کار و تولید در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: 

امروز جامعه تولید با حضور 700 هزار نفری خود که ۱۲۵ هزار نفر بیمه شده شاغل و ۹۰ هزار مستمری بگیر بازنشسته را نیز شامل می شود نقش مهمی در جریان سازی انتخابات در استان اردبیل بر عهده دارد.

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از 700هزار عضو خانواده کار و تولید استان اردبیل به عنوان 700 هزار حق رأی در جامعه نام برد و گفت: همه آحاد جامعه امروز موظف هعستند تا از حق خود برای اعتلای کشور استفاده کنند تا فردا روزی متحمل هزینه های سنگین نشوند.

وی تصریح کرد: امروز حضور پرشور و بصیرانه رسالت جامعه کار و تولید است تا با انتخاب رئیس جمهور ولایتمدار  شاهد اعتلای کشور در در همه ابعاد و عرصه ها باشیم.

 

انتهای خبر/ ج