پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
معاون سیاسی استاندار اردبیل:

اردبیلی رکورد مشارکت در مرحله دوم انتخابات را شکستند

معاون سیاسی استانداری اردبیل در جمع خبرنگاران از مشارکت حداکثری مردم استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: اردبیلی ها رکورد مشارکت در انتخابات مرحله اول را شکستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، رضا قاسمیان معاون سیاسی استانداری اردبیل در جمع خبرنگاران از مشارکت حداکثری مردم استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: اردبیلی ها رکورد مشارکت در انتخابات مرحله اول را شکستند و تا این لحظه مشارکت اردبیلی ها بالاتر از میانگین کشوری است.
وی در ادامه سخنان خود به سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت:لایه های نظارتی از هیات نظارت گرفته تا عوامل نظامی و انتظامی و پشتیبانی نقش مهمی در سلامت انتخابات ایفا کردند.
قاسمیان در ادامه سخنان خود از لزوم پیگری  نتایج انتخابات توسط رسانه و مردم از مراجع رسمی همچون وزارت کشور و صدا و سیما خبر داد و گفت: لازم است همه رسانه ها در اینخصوص مراعات لازم را انجام دهند تا سلامت روحی مردم نیز در خصوص نتایج تضمین شود.
وی به مرحله اول انتخابات اشاره کرد و گفت: چند مورد در مرحله قبل به تشویش اذهان عمومی پرداخته بودند که با آنها برخورد شد.
معاون سیاسی استاندار اردبیل به اتفاقات پس از اعلام نتایج اشاره کرد و گفت: لازم است همه به نتیجه اعلام شده احترام گذاشته و از برگزاری جشن به دلیل همزمانی با ایام عزاداری محرم خودداری و اکتفا به قدردانی از مردم کنند.
وی با بیان اینکه صیانت از ارای مردم وظیفه ما است گفت:هرگونه تجمع بعد از پایان انتخابات ممنوع بوده و هرگونه مراسم قدردانی از مردم با اخذ مجوز مقدور می باشد
وی تصریح کرد حفظ شئونات ماه محرم و حرمت عزاداران الزامی است