پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

نظارت ۴هزار و ۵۰۰ ناظر در انتخابات

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به کلیه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود نتایج انتخابات را فقط از طریق داده‌های وزارت کشور که توسط مراجع رسمی اعلام می‌شود، دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، حجت الاسلام حسین کثیرلو امشب با حضور در ستاد انتخابات استان اردبیل، اظهار کرد: به کلیه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود نتایج انتخابات را فقط از طریق داده‌های وزارت کشور که توسط مراجع رسمی اعلام می‌شود، دنبال کنند.

وی افزود: هرگونه اعلام نتایج غیررسمی زود هنگام در فضای مجازی جرم بوده و فضای مجازی استان به شکل کامل تحت رصد عوامل قضایی قرار دارد و با هرگونه تشویش اذهان عمومی در این زمینه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تبریک و قدردانی از مردم همیشه در صحنه اردبیل بابت مشارکت کم نظیرشان در انتخابات، بیان کرد: مردم عزیز حضور در پای صندوق‌های رای را به دقایق پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر به نزدیک‌ترین شعب اخذ رای مراجعه کنند.

حجت الاسلام کثیرلو اذعان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر ناظر در قالب هیات نظارت استان بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند و همچنین ۶۲ نفر از همکاران قضایی امر نظارت بر روند برگزاری سالم انتخابات را پیگیری می‌کنند و مطابق گزارشات واصله شاهد برگزاری انتخابات سالم و مطلوب در سطح استان هستیم.

 

انتهای خبر/ج