پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) برگزار شد؛

اجتماع اردبیلی‌ها در محکومیت ترور«اسماعیل هنیه»+ عکس

اجتماع مردمی دارالارشاد اردبیل در محکومیت ترور شهید جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» رئیس حماس شب گذشته در مهدیه اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، شب گذشته جمعی از مردم ولایی اردبیل با اجتماع در مهدیه اردبیل،حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کشور و به شهادت رسیدن «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در تهران را محکوم و خواستار انتقام خون این مبارز فلسطینی شدند.

حجت الاسلام رسول خواسته از مبلغان اسلامی اردبیل  در این مراسم به ویژگی های امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: هرکس زندگی خود را با تعالیم ائمه معصومین(ع) پیش ببرد در دنیا و آخرت رستگار خواهد شد.

وی به عهد خداوند با انسان اشاره کرد و گفت: عهد عبودیت و عهد ولایت دو عهد مهمی است که خداوند از انسان ها می خواهد

این میلغ اسلامی به تبیین عهد ولایت پرداخت و گفت: کسانیکه با امام معصوم عهد بسته و در این مسیر پایدار و صادق ماندند از مقربین درگاه الهی خواهند بود.

حجت الاسلام خواسته در ادامه سخنان خود به زندگی در مسیر امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: هرکس با مرام و منش امام حسین(ع) آشنا شده و در این مسیر تمام دارایی خود را به کار بندد در واقع به عهد با خداوند متعال عمل کرده و فاتح و رستگار خواهد بود.

 وی تصریح کرد: هرکس در کنار امام ماند فاتح و در جبهه غالب است و شکی در ان نیست چراکه تاریخ می گوید؛ کسی که در این جبهه قرا گرفته منشأ تحول بوده و سراسر وجودش در جامعه اثرگذار است.

 این مبلغ اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت اسماعیل هنیه رئیس حماس اشاره کرد و گفت: این برادر مجاهد از جمله مقربین درگاه الهی بود که در مسیر ائمه معصومین(ع) به ویژه امام حسین(ع) قرار گرفت.

وی به شهدای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: شهدای جبهه مقاومت درس پایبندی به عهدی را از حضرت ابوالفضل(ع) گرفتند.

در پایان این مراسم عزاداران اردبیلی خواستار انتقام خون میهمان شده و از مسئولان نظام خواستند در سریع ترین زمان ممکن ضمن پاسخ به تجاوز دشمن صهیونیستی به خاک کشور انتقام خون مبارز فلسطینی را از متخاصمین بگیرند.

شعرخوانی، مداحی و سوگواری از جمله برنامه های این اجتماع مردمی در محکومیت ترور «اسماعیل هنیه» در اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج