پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان استان اردبیل خبر داد:

کسب دیپلم افتخار 4 اردبیلی در مسابقه نقاشی محیط زیست ژاپن

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان استان اردبیل از درخشش کودکان اردبیلی در مسابقه نقاشی محیط زیست ژاپن خبر داد و گفت: چهار عضو مراکز فرهنگی هنری کانون این استان موفق به کسب دیپلم افتخار از بیست‌وسومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن شدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: بیست‌وسومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن JQA- ۲۰۲۳ با موضوع «اوقات شاد برای مردم و طبیعت» برگزار شد و چهار عضو هنرمند مراکز فرهنگی‌ هنری کانون موفق به کسب دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه‌‌ شدند.  

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت در حالی به‌دست‌آمده است که بیش از ۹ هزار و ۹۴۷ اثر از ۸۳ کشور جهان به این مسابقه ارسال شده بود.  

ملک‌زاده فرد افزود: ایلیا شاهی یازده ساله از مرکز شماره دو کانون پارس‌آباد، سونیا مهدی‌زاده هیجده ساله از مرکز گرمی، سوین ابراهیم‌نژاد ۱۰ ساله از مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر و آیلین قنبری سیزده ساله از مرکز شماره پنج کانون اردبیل اعضای افتخارآفرین کانون استان اردبیل در این فراخوان بین‌المللی هستند.  

گفتني است كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور با 50 اثر در اين رويداد بين‌المللي شركت کرده بود که هفت عضو کانون موفق به كسب جایزه و ديپلم افتخار شدند.

 

انتهای خبر/ ج