پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مشگین‌شهر معرفی شد

طی مراسم تکریم و معارفه حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مشگین‌شهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مشگین‌شهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین علیی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، رضازاده نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در این مراسم با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب اسلامی است گفت: براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی، سپاه پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی نقش آفرینی مهمی در عرصه‌های مختلف بر عهده داشته است، گفت: در واقع ماهیت دینی، انقلابی، مردمی و مکتبی بودن عنصر قدرت سپاه است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: با اینکه ایمان، اخلاص، تقوا  عامل موفقیت سپاه است ولی لازم است بیشتر به اخلاق اسلامی توجه شود تا از  سربازان انقلاب اسلامی آسیبی نبیند.

وی تصریح کرد: خاستگاه سیاست اصلی سپاه  اخلاق و معنویت است بنابر این همه سپاهیان باید به سلاح ایمان، تقوا و اخلاق مجهز شوند تا همواره الگوی همه افراد جامعه واقع شوند.

باوقار با بیان اینکه تقوای سیاسی به انسان بصیرت می‌دهد گفت: در حقیقت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه  در ایجاد تقوای سیاسی‌، بصیرت افزایی و روحیه انقلابی، تقوا و بینش سیاسی و تحقق آن رسالت خطیری دارد  و عامل اقتدار سپاه  توجه به همین ویژگی هاست.

وی با تشریح جایگاه مهم سپاه در کشور گفت: سپاه نهاد انقلابی و ولایتی است و در ایجاد امنیت و آرامش  و کارهای سازندگی و فرهنگی و خدماتی اقدامات قابل قبولی دارد و در تمام ماموریت‌ها نقش آفرینی کرده است.

امام جمعه مشگین‌شهر به رسالت مهم نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و گفت: تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است به همین خاطر دشمنان تلاش دارند جوانان این کشور را در مسیر ناصواب هدایت کند تا مانع تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب شوند.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام عابدی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان مشگین شهر قدردانی و حجت الاسلام فاضلی‌نیا در این سمت معرفی شد.

 

انتهای خبر/ ج