پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

ما در زمان حماسه‌سرایی هستیم و حماسه‌آفرینی خواهیم کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شهادت را نتیجه اخلاص سید حسن نصرالله و مزدی در قبال مجاهدت هایش عنوان کرد و گفت: ما نسبت به شهادت شهیدانمان صرفاً مرثیه‌سرایی نخواهیم کرد، ما در زمان حماسه‌سرایی هستیم و حماسه‌آفرینی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، حجت‌الاسلام حسین علیی، شامگاه امروز در اجتماع مردمی که در پی شهادت سید حسن نصرالله مقابل مصلای اردبیل برگزار شد اظهار کرد: صهیونیسم و ترور دو واژه تفکیک‌ناپذیر و درهم‌تنیده است که ۴۰۰ سال قبل از بعثت پیامبر این جریان شروع شده است اما باگذشت سالیان دراز درخت تنومند اسلام آن‌قدر قوی شده است که دیگر ترور تأثیری در نابودی آن نخواهد داشت.

وی به طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش نتوانسته‌اند حتی جریان حماس که شاخه‌ای از محور مقاومت است را از بین ببرند و خودشان اقرار می‌کنند که حماس به یک تفکر تبدیل شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهادت نتیجه اخلاص سید حسن نصرالله و مزدی بود که در قبال مجاهدت خود دریافت کرد  تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام شخصیت‌های بزرگی از میان ما رفته‌اند اما اسلام ادامه پیدا کرده و بعد از این نیز تداوم خواهد داشت.

وی گفت: ما هم نسبت به شهادت شهیدانمان صرفاً مرثیه‌سرایی نخواهیم کرد با وجود این که از جهاتی برای ما غم‌انگیز است اما ما در زمان حماسه‌سرایی هستیم و حماسه‌آفرینی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام علیی به حماس اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی وقتی در برابر جریان بسیار کوچکی مثل حماس ناتوان است چگونه می‌تواند جریان بزرگی مثل حزب‌الله لبنان را نابود کند.

وی گفت: رژیم جعلی بداند که هرقدر گستاخ‌تر و هنجارشکن‌تر باشد به همان مقدار به پایان عمر خود نزدیک‌تر خواهد شد و این وعده الهی است و ما نیز خودمان را برای عرصه‌های سخت‌تر باروحیه و اتحاد در مقابل دشمن آماده خواهیم کرد.

 

انتهای خبر/ ج