پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱

مراسم بزرگداشتت شهدای جبهه مقاومت در اردبیل

مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل جبهه مقاومت و سرلشگر شهید عباس نیلفروشان پیش از ظهر امروز با حضور سردار نوعی اقدم فرمانده سابق جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل جبهه مقاومت و سرلشگر شهید عباس نیلفروشان پیش از ظهر امروز با حضور سردار نوعی اقدم فرمانده سابق جبهه مقاومت  و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در این مراسم به پیروزی اخیر سپاه پاسداران در هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روز بزرگ در تاریخ جهان ماندگار شد و برای ایران اسلامی به یوم اللهی دیگر تبدیل شد.

وی با بیان اینکه هر روزی که موجب تعالی اسلام و شکست دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شود یوم الله است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: با اینکه رهبر معظم انقلاب به دنبال این ضایعه بزرگ برای جبهه مقاومت ۵ روز عزای عمومی اعلام کرده بود اما سیلی دوم وعده صادق چنان کاری کرد که برای نه تنها مردم ایران بلکه جبهه مقاومت و فراتر از ان ازادیخواهان جهان تبدیل به جشن و شادمانی شد چراکه استکبار جهانی بار دیگر به ذلت و خواری افتاد.

وی گفت: حضور مردم در مراسمات و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت تسلی بخش محور مقاومت و مردم رنج دیده غزه و لبنان است.

وی خواستار بصیرت و شناخت دشمن شد در جامعه شد و گفت: همه باید تلاش کنیم در پیش‌برندگی کشور در میادین مختلف نقش آفرینی کنیم.