پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد؛

یادواره شهید سید حسن نصرالله در مهدیه اردبیل+ عکس

یادواره شهید سید حسن نصرالله با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مهدیه اردبیل برگزا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، شب گذشته یادواره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهید سید حین نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سرلشگر شهید عباس نیلفروشان با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، سردار سید علی تدین فرمانده تیپ37 حضرت عباس(ع) و با مداحی نریمان پناهی مداح نامی کشور در مهدیه اردبیل برگزار شد.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) در این مراسم به تبیین پاسخ کوبنده و انتقام نظام جمهوری اسلامی ایران به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی پرداخت و گفت: این پاسخ قاطع با حمایت مردم نه تنها در داخل کشور بلکه کشورهای مورد ظلم  و ستم رژیم صهیونیستی در منطقه نیز مواجهه بود و نشان داد که مردم پشتیبان حق و حقیقت و عدالت هستند.

وی حضور میلیونی مردم در میدان را همزمان با اغاز پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی را بیانگر پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ضمن سجده شکر بر درگاه الهی، از خداوند متعال درخواست عنایات روزافزون برای مقابله با جرثومه فساد صهیونیسم و همچنین استکبار جهانی تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) را می نماییم.

سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی، مداحی و حماسه سرایی میثم افتخاری، نریمان پناهی و اباسط ابراهیمی از جمله برنامه های یادواره شهدای مقاومت با محوریت سید حسن نصرالله و سرلشگر شهید عباس نیلفروشان در مهدیه اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج