پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
با حضور مسئول قرارگاه جهاد تبیین برگزار شد؛

مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اردبیل+ عکس

مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اردبیل با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل شب چهارشنبه با روایتگری عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه جهاد تبیین، کلام‌الله زنجانی شاعر عاشورایی و دفاع مقدس و حضور جمعی از دانشجویان و علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمید واحدیزاده مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم به تبیین ویژگی‌های شهدا پرداخت و گفت: شهدا صراط مستقیم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وصیت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: تلاش برای سازندگی انسان ها جهت بندگی برای خداوند متعال کاربردی‌ترین کارها است.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: قیام برای خدا در واقع تلاش و مساعدت برای به کمال رساندن انسان‌ها است.

وی به گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: تمدن نوین اسلامی با ایثار بسیجیان پا در رکاب شهدا محقق می‌شود.

اجرای سرود حماسی، روایتگری، شعرخوانی و مداحی در کنار تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله برنامه‌های مراسم سالروز تدفین سه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج