پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳

دشت مغان بد حال است

دشت زرخیز مغان اکنون به منطقه بی روحی تبدیل شده که از هر سو که بنگری اشک میریزی و بس، اما چرا این منطقه به این روز افتاد؟

به گزارش ابصارنیوز به نقل از آران مغان، از قدیم گفته اند چیزی که برای خود نمی خواهی به همسایه هدیه نکن، با یکی بودهای دیروز و یکی نبودهای امروز همه داستانهای قدیمی را از حفظ بلدیم امروز کشاورزان مظلوم مغان مثل یکی بودهای دیروزمان ادب را بر نان سفره های منزلشان ترجیح دادند و سکوت اختیار کردن در یکی نبودهای امروزمان از بی مهری های دولتمردان و مسولان استانی دلمان به درد آمده از نبودهایمان گذشتیم شما مرکز استانی های عزیز از بودن ما مثالی بزنید تا ما باز دلمان را به فردایی پر امید و از تدبیر های شما صابون بزنیم.

دشت زرخیز مغان اکنون به منطقه بی روحی تبدیل شده که از هر سو که بنگری اشک می ریزی و بس چرا این منطقه به این روز افتاد؟ چرا کسی به فکر فرمانداری پارس آباد نیست؟ چرا ما دشت پر امیدمان به سراب تبدیل شده؟ یعنی سیب زمینی اردبیل آنقدر مهم شده که بخاطر آن باید گمرکی بسته شود؟

چرا باید بخاطر اختلاف میان چند نماینده استانی منافع ملی ما در کشت و صنعت ملی مغان به خطر بیفتد؟ چرا باید برای رسیدن به هدف های شخصی مردمی را به فلاکت بیاندازی؟

جناب نماینده گرامی چرا برای درس دادن به کشور دوست و همسایه انگشت اشاره را سمت خود نمیگیری؟ یادمان نرفته همین پارسال بود که سیب زمینی زمین های حضرتعالی کیلویی پنچ هزار تومان میفروختید حال که فقیری میتواند از محصولات زمین های شما خریداری نماید ناراحت شده اید؟ اگه شما واقعا به فکر مردم هستید بیایید مغان تا عیب های شما یا بهتر بگویم برنامه های بی تدبیری شما را روی میز به حضرتعالی نشان بدهم.

وقتی منافع شما به خطر می افتد به تکاپو افتاده و کاسه چکنم چکنم دست می گیرید و از مردم مغان و از سرمایه های این مردم خرج می کنید باید همه قبول کنیم مغان سرمایه ای است تمام نشدنی باید در پیشگاه احدیت شکرگزار این نعمت باشیم.

جناب نماینده عزیز بنده به عنوان یک شهروند مغانی شما را در شهر خود میزبانی میکنم و از شما دعوت میکنم تا به این شهر تشریف بیارین تا از نزدیک از لطف های شما نسبت به این مردم که واقعا جای افسوس دارد شما را آشنا کنم از بی مهری های که هم استانی های گرامی به ما مردم روا داشته اند با مدرک و سند نشانتان بدم ما مردمان مغان نیاز به معرفی نداریم ما در هر عرصه ای خود را نشان داده ایم همیشه و در هر زمان از انقلابمان دفاع کرده ایم و همیشه پشت سر ولایت قدم برمیداریم حال که سکوت اختیار کرده ایم.
اما شما نمایندگان استانی اشتباه فکر نکنید این سکوت از ادب ماست و عیب کار را باید در خودتان جستجو کنید ما فرزندان مغان اگر در این منطقه با هر مشکلی که سر راهمان قرار میدهند و میخواهند ما را با این کارها خسته کنند با دستور رهبرمان امام خامنه ای به پیش خواهیم رفت و اگر شده حتی با نان خالی هم از مرزهای این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد و تنها دلخوشی ما همین است و بس.

اما چرا نماینده ما جایی را نمی بندد؟ آیا منطقه ما مشکلی ندارد؟ آیا منطقه ما آرامش سیاسی دارد؟ حال خوب فکر کنید آیا شما سرباز واقعی هستید یا ما؟ بنده بعنوان یک شهروند مغانی شما را به مناظره دعوت میکنم تا از نزدیک شاهد مظلومیت مغان باشید!

یادداشت فوق مربوط به زارعی از شهروند مغان است که برای آران مغان ارسال شده و این سایت خبری صرفا آن را بازنشر کرده است.
انتهای پیام/