پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
یادداشت دانشجویی؛

یک پایان تلخ،بهتر از تلخی بی پایان است

آزاد سازی حلب،این قلب تپنده اقتصاد سوریه،در حالی اتفاق افتاد که بعد از 3 سال مذاکره و بازی برد-برد ما هنوز از شر تحریم ها ی ظالمانه غرب رها نشده ایم.

به گزارش ابصارخبر، فرشید وحدتی نیاد دبیرسیاسی سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت آزاد سازی حلب از دست تروریست های وابسه به وهابیت نوشت: در این چند روزی که از آزادسازی کامل حلب از چنگ تروریست های به اصطلاح میانه رو از منظر غربی ها  می گذرد، رسانه ها و حامیان غربی آنها گوش فلک را کر کرده اند که آنها فلان و بهمان کرده اند.در حالی که وقتی 4 سال پیش حلب به دست این تروریست ها افتاد و چه جنایت هایی که انجام ندادند هیچ کدام از نهاد های حقوق بشری و دولت هایی که ادعای حقوق بشر می کنند صدایشان به هیچ عنوان در نیامد.

بگذریم الان وقت شادی است و نه اینکه به گذشته بر گردیم.

باید شادی کرد، شادی که بعد از سختی های زیادی به وجود آمده است،4 سال سخت و طاقت فرسا که هرکسی یارای مقاومت در برابر این سختی ها را  نداشت و بیشتر مردم سعی در فرار از این سختی ها داشتند اما بالاخره مقاومت جواب داد و محور مقاومت توانست ورق را در سوریه به نفع خود برگرداند.

آزاد سازی حلب،این قلب تپنده اقتصاد سوریه،در حالی اتفاق افتاد که بعد از 3 سال مذاکره و بازی برد-برد ما هنوز از شر تحریم ها ی ظالمانه غرب رها نشده ایم،چرا؟برای چه؟شما که این همه شعار میدادین پس چه شد؟ مشکل آب خوردن مردم حل شد؟ بیکار ها،کار پیدا کردند یا یه جمعیت بیکار کشور اضافه شد؟ اصلا همه چیز گل وبلیل شده ، ولی آرمان های انقلاب چه شد؟ کمک به مستضعفین عالم چه شد؟ رحما بینکم و اشداء علی الکفار جرا تبدیل به رحما علی الکفار و اشداء بینکم شد؟ تکیه به مردم چرا جای خود رو به تکیه به خارجی ها داد؟  این ها هم هیچ

لاقل کمی جرات داشتین به خاطر وعده هایی که دادید و عملی نشد از مردم شریف ایران عذر خواهی میکردید.

به خدا جای خجالت دارد.نمی دانم از هرجا می خواهم شروع کنم باز  حرفم به دولت خودمان میرسد،با خودم می گوییم سوریه 4 سال مقاومت کرد دوباره قدرت قبلی خودش رو باز خواهد گرفت انوقت ما 3 سال و خورده ای هست که داریم مذاکره می کنیم، رییس مذاکره کننده هم تا توانست از برکات مذاکره برای ما حرف زد، ولی حالا که تمام شده همه حرفها و وعده ها که گفته بودند بر روی زمین مانده و دولت مانده با یک عزیز از دست رفته(برجام) و این همه وعده عملی نشده .

از سال 92 به بعد در حوضه ی پیشرفت در تکنولوژی های برتر جهان دیگر حرکت نمی کنیم که مبادا  کدخدا ناراحت شود.این در حالیه که بیشتر پیشرفت هایی که امروزه در دنیا می بینیم ناشی از پیشرفت در صنعت هسته ای و فضایی است و ما هم دست روی دست گذاشتیم داریم پیشرفت کشورهای دیگه را تماشا می کنیم تو این زمینه ها،چند روز پیش بود ترکیه  ماهواره جاسوسی به فضا فرستاد.

و اما کلام آخر، رئیس جمهور محترم  در این مدت باقیمانده به درد مردم برسید و رویای دولت دوازدهم را هم در سر نگذرانید که یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان برای کشور عزیز ایران است.

یادداشت نویس: فرشید وحدتی نیا

دبیرسیاسی سابق انجمن اسلامی دانشجویان

انتهای پیام/