پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸

ابراهیم دادفر، رئیس دانشگاه آزاد مشگین شهر می شود

فردا صبح با حضور مسئولان شهرستانی و استانی ابراهیم دادفر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشکین شهر به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد این شهر منصوب می شود.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از مشکین رسا، با توجه به اینکه در اواخر سال گذشته ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر به علت برخی از تخلفات اداری دانشگاه، از سمت خود برکنار شده و دکتر محمد روحی عیسی لو معاون هماهنگ کننده دانشگاه های استان اردبیل با حفظ سمت سرپرستی این دانشگاه را بر عهده داشت.

بعد از گذشت بیش از دو ماه از برکناری بهرام عباس زاده از ریاست دانشگاه آزاد مشکین شهر سه نفز از اعضای هیئت علمی دانشگاه به ریاست دانشگاه معرفی شده بودند که بعد از تحقیق و بررسی دو ماهه ریاست جدید دانشگاه انتخاب و با حضور برخی از مسئولان شهرستانی و استانی فردا صبح در محل دنشگاه آزاد معرفی می شود.

 

گفتنی است دکتر ابراهیم دادفر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر بوده و از چندین ماه پیش برای تصدی این مسئولین پیشنهاد شده بود اما به علت برخی مسائل سیاسی و مخالفت هایی که از طرف نماینده شهرستان مبنی بر انتصاب وی شده بود در مقابل این انتصاب ایستادگی کرده بودند.

 

با توجه به اینکه پیش از این انتخاب و انتصاب ریاست دانشگاه آزاد واحد مشگین شهر با مسائل سیاسی ادغام شده و افرادی را که هیچ گونه مسئولیت یا مدیریتی نداشتند خارج از این مجموعه آموزشی و برای رسیدن به اهداف خاص انتخاب شده بود که در چند ماه گذشته به علت وقوع برخی مسائل، رسوایی بزرگی را برای شهرستان و دانشگاه آزاد به یادگار گذاشته بود اما امروز بعد از گذشت چندین سال شاهد حضور فردی از اعضای هیئت علمی دانشگاه بر ریاست این دانشگاه هستیم. وبا توجه به تحرکاتی که در دانشگاه مشاهده می شود اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد مشگین شهر از این انتخاب و انتصاب رضایت کافی دارند.

 

انتهای پیام/