پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

تیم پارس‌آباد، قهرمان مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل شد

مدیرعامل باشگاه مقاومت از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل خبر داد و گفت: تیم مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ابصارخبر، جاوید رحیم‌زاده از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل در باشگاه مقاومت اردبیل خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در راستای توسعه ورزش بسیج به منظور شناسایی استعدادهای برتر در رشته ورزشی فوتسال و ایجاد شور و نشاط میان بسیجیان ورزشکار در اردبیل برگزار شد.

وی گفت: مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل با حضور ۸ تیم از شهرستان های تابعه در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مهر ماه در سالن مقاومت بسیج اردبیل توسط باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل برگزار شد و در پایان این  دوره از مسابقات تیم شهرستان پارس‌آباد با برتری مقابل حریفان خود مقام اول را از آن خود کرد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت گفت: فینال این دوره از مسابقات بین تیم‌های پارس‌آباد و اردبیل برگزار شد که دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی 3بر3 دست یافتند که در نهایت تیم فوتسال شهرستان پارس‌آباد در ضربات پنالتی 4 بر 2 به برتری دست یافت و به مقام قهرمانی رسید.

رحیم‌زاده گفت: تیم شهرستان اردبیل  به مقام دوم رسید و تیم شهرستان خلخال نیز سوم شد.

 تیم قهرمان و بازیکنان منتخب استان به مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور که در تاریخ ۱ الی ۵ آبان در مشهد مقدس برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

 

 

خبرنگار: ابراهیم عزیزاده

 

انتهای خبر/