کد خبر: 1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

گزارش

اردوی تشکيلاتی زيارتی سلطان عشق

اردوی تشکيلاتی زيارتی سلطان عشق هيأت مکتب الشهداء(مشهد – قم – جمکران) برادران بمدت ده روز برگزار گرديد.

اردوی تشکيلاتی زيارتی سلطان عشق

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، زائرين بامداد 18بهمن با تجمع در مسجد دانشگاه و قرائت زيارت عاشورا راهی مزار شهدای گمنام دانشگاه شده و با نثار فاتحه ای عازم مشهد مقدس شدند.

ابراهیم حیدرزاده مسئول هيأت مکتب الشهداء با اشاره به نحوه ثبت نام و قرعه کشی دانشجویان اردبیلی گفت: با توجه به استقبال پرشور دانشجویان با حضور ثبت نام کنندگانمراسم قرعه کشی انجام گرفت.

مسئول هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی زيارت دسته جمعی با همخوانی زائرين از محل اسکان تا حرم مقدس،  برگزاری مراسم روضه و توسل به اهل بيت در حسينيه و حرم مقدس و برگزاری نشست های صميمی در خصوص ازدواج و اخلاق هيئتی در حسينيه را جزو اهداف اصلی اردوی تشکیلاتی هیأت برشمرد و ادامه داد: در کنار برنامه های خودسازی، بازديد از موزه های آستان قدس رضوی از جمله موزه ی مرکزی و موزه ی مردم شناسی و بازديد از پارک موضوعی زيارت انجام شد تا دانشجویان به شادی و طراوت ذهنی نیز دست یافته و بتوانند ترم تحصیلی جدید را با انرژی مثبت اغاز کنند.

 حیدرزاده از سفر به قم و جمکران خبرداد و گفت: روز چهارشنبه مورخه 22 بهمن 93 با خواندن زيارت وداع به صورت دسته جمعی کاروان از مشهد مقدس راهی شهر مقدس قم شدیم تا پس از توقف يک روزه و زيارت مسجد مقدس جمکران و شرکت در مراسم پرفيض دعای کميل به سمت اردبیل حرکت کنیم.

انتهای خبر/ج