نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10000 ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵

دبیر استانی جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق خبر داد:

ارسال 1300 اثر به هفتمین جشنواره مدرسه عشق در اردبیل

دبیر جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق در استان اردبیل از ارسال بیش از 1300 اثر به هفتمین جشنواره مدرسه عشق خبر داد و گفت: علاقمندان تا 20 آبان فرصت شرکت در این جشنواره هنری را دارند.

ارسال 1300 اثر به هفتمین جشنواره مدرسه عشق در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، سید مهدی سید موسوی به هفتمین جشنواره مدرسه عشق اشاره کرد و گفت: تا امروز بیش از 1300 اثر از استان اردبیل در قالب های مختلف هنری به هفتمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شده است.

وی به تشریح جزئیات این جشنواره هنری پرداخت و گفت: این جشنواره با هدف امیدآفرینی در جامعه، فرهنگ کار و تولید، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی در قالب هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی، موسیقی و سرود، ادبیات، شعر و مکتوبات ، نوآوری، ابتکارات  و ایذه های جدید پایگاهی در رده های سنی برگزار می‌شود.

موسوی به جوایز این دوره از رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: سکه بهارآزادی، پلی استیشن 4، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی همراه و هدایای نقدی از جمله جوایز این مسابقات است.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مدرسه عشق اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات اخیر منطقه و عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و نیز دفاع از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین ضمن تمدید مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ آبانماه، موضوع فلسطین و مردم مظلوم غزه  نیز به محورهای جشنواره اضافه شده است.  

مدیر مرکز آفرینش های هنری معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با یادآوری سطح بالای  کیفی جشنواره و جوایز ارزنده آن، بار دیگر از همه هنرمندان و بسیجیان عرصه هنر  استان اردبیل  برای شرکت در جشنواره دعوت کرد آثار خود را طریق وبگاه madreseheshgh.ir  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

 

انتهای خبر/ ج