نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10006 ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در اردبیل + عکس

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» ،خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی شد.

آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در اردبیل + عکس

ظهر امروزآئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» ،خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف با حضور جمعی رضا قاسمیان معاون سیاسی استاندار اردبیل، جمعی از رؤسای دانشگاه های اردبیل، مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیری و جمعی ار دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد،

حجت‌الاسلام مصلح‌نیا رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم به تبیین ویژگی های امامین انقلاب اسلامی در نشر معارف انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: همچنانکه در صدر اسلام همگان فکر می‌کردند که با رحلت پیامبر اسلام با مشکل مواجه خواهد شد ولی امیرالمومنین (ع) و در ادامه مسیر ائمه معصومین اسلام را زنده نگه داشتند، با رحلت امام خمینی(ره) نیز همگان گمان می‌کردند کار انقلاب اسلامی ایران تمام است اما رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند تالوت با اقدامات بی‌نظیر خود ضمن تداوم انقلاب اسلامی به حق ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) شد و انقلاب اسلامی و ایران را به ساحل امن و آرامش رهنمون کرد.

وی با بیان اینکهبا انتخاب رهبر الهی دلیل و نشانه الهی بر کشور ما نازل و آرامش در قلب‌ها حاکم شد، گفت: حجت شرعی و عقلی پشتوانه شد تا سکان هدایت کشتی نجات در دریای متلاطم دنیا به دست توانا و مدبر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به فتنه اخیر دشمنان اشاره کرد و گفت: در جنگ شناختی و ترکیبی اخیر که همانند جنگ جهانی بود هدف در واقع ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی بود اما به لطف خداوند متعال همه تیرهای سهمگین دشمنان به سنگ خورد.

وی تصریح کرد: امروز در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت، یمن و حزب‌الله معادلات بین‌المللی در جنگ غزه را به‌هم ریخته و زمینه‌ساز سرنگونی رژیم جعلی صهیونیست شدند.

حجت‌الاسلام مصلح‌نیا به مجموعه ره نامه نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه نسخه راه دانشجویان در حرکت به سمت فتح قله های علمی و معرفتی و تمدن سازی است.