نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10007 ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

«ره‌نامه» زمینه‌ساز دستیابی به بصیرت عمیق است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» زمینه‌ساز دستیابی به بصیرتی عمیق و پای‌بندی درونی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

«ره‌نامه» زمینه‌ساز دستیابی به بصیرت عمیق است

حجت‌الاسلام عبداله حسنی ظهر امروز در آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» (خلاصه‌نگاری‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی) که همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: «ره‌نامه» بسته‌ای برای تفکر و درنگ است و زمینه‌ساز دستیابی به بصیرتی عمیق و پای‌بندی درونی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رونمایی از این مجموعه ۴۰ جلدی، یک اتفاق بزرگ بوده و این مجموعه مسیری است که به ترسیم اندیشه و سلوک جوان انقلابی پرداخته و از خودسازی به تمدن سازی رهنمون می‌کند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل مجموعه ره نامه را منشوری برای شناخت و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست که انقلاب را به سوی جامعه سازی و تحقق تمدن نوین نزدیک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسنی بیان کرد: اگر جوانی به دنبال آشنایی با مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، ره نامه بهترین مجموعه‌ای است که مباحث گسترده در حوزه‌های تربیتی، اخلاقی، سبک زندگی، اسلامی، انقلابی  را در بر می‌گیرد.