نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10022 ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷

سردار کریمیان:

جهاد تبیین، بصیرت‌افزایی در جامعه را به همراه دارد

رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین، پایه بصیرت‌افزایی در جامعه است و مهم‌ترین راهکار در برابر چالش‌های گوناگون دشمنان است که سعی در گمراه کردن مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان دارند.

جهاد تبیین، بصیرت‌افزایی در جامعه را به همراه دارد

سردار غلام‌عسگر کریمیان، ۷ دی در مراسم جهاد تبیین که در آستانه ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باحضور مدیر بسیج ادارات و کارمندان و جمعی از امدادگران در محل نگارخانه مدافعان حرم کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت بصیرت‌افزایی در عرصه کنونی به عنوان مهم‌ترین راهکار برون رفت از چالش‌های فکری و اجتماعی که توسط دشمنان ایجاد می‌شود، همواره مورد تاکید است.

وی بیان کرد: جهاد تبیین، پایه بصیرت‌افزایی است چرا که بصیرت و دانایی موجب آگاهی بخشی به نسل جدید خواهد شد تا هرگز رخدادهای انقلاب اسلامی و دوران دفع مقدس را فراموش نکنند.

کریمیان افزود: جهاد تبیین، فرصت اغواگری و گمراه‌سازی مردم توسط دشمن را می‌گیرد و موجب بصیرت‌افزایی عموم جامعه خواهد شد.

فرمانده سابق سپاه عاشورا گفت: دشمن سال‌هاست که با برجسته کردن نقاط قوت خود و پنهان کردن نقاط ضعف به دنبال ایجاد جنگ روانی بر علیه ایران است، آنها همزمان قدرت‌های ما را نادیده گرفته و نقاط ضعف ما را برجسته می‌کنند اما با روحیه مضاعف و امید به آینده، پیچ‌های خطرناک تاریخی را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

خبرنگار:  ابراهیم عزیززاده

 

انتهای خبر/ پ