نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 10033 ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل خبر داد:

آغاز به کار ۵ کانال انتخاباتی در اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: پنج کانال تلویزیونی انتخاباتی برای تبلیغات کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اردبیل از ۱۱ بهمن‌ماه به‌صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

آغاز به کار ۵ کانال انتخاباتی در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، به نقل از سبلان ما، سیدمحسن لطیفی در گفتگویی اعلام کرد: ۲۰۰ کانال انتخاباتی برای تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور راه‌اندازی خواهد شد که سهم استان اردبیل از این تعداد، پنج کانال است.

وی افزود: پنج کانال انتخاباتی اردبیل از ۱۱ بهمن‌ماه، با حضور مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات در استان، رسماً افتتاح خواهد شد و اهالی استان اردبیل می‌توانند با تنظیم گیرنده‌های خود از برنامه‌های این پنج کانال تبلیغاتی استفاده کنند.

مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل تصریح کرد: پنج کانال انتخاباتی در این استان به‌صورت آزمایشی از ۲۷ دی‌ماه راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: کاندیداها با حضور در شبکه‌های انتخاباتی برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را با مردم در میان خواهند گذاشت و این کانال‌ها فرصتی ایجاد می‌کند تا مردم با بهره‌گیری از این صحبت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با شناخت بیشتر انتخاب اصلحی داشته باشند.

برای شناخت کاندیدای اصلح راه‌های زیادی وجود دارد؛ شناخت از طریق دوستان، افراد مورد وثوق، معرفی جناح‌ها و جریانات سیاسی و تفحص خود فرد، راه‌هایی هستند که به کسب شناخت منجر می‌شود؛ اما اگر این شناخت به‌درستی انجام نشود و شناخت از کاندیداها ناقص باشد و انتخاب اصلحی صورت نگیرد، لطمات جبران‌ناپذیری به شخص و جامعه وارد می‌شود و چه‌بسا با یک انتخاب نادرست، اعتمادها بعضاً به بی‌اعتمادی تبدیل شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و نمایندگان منتخب برای مدت چهار سال به‌عنوان وکیل مردم راهی بهارستان خواهند شد.

 

انتهای خبر/ ش