نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 10054 ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار شد؛

مراسم سومین سال شهادت سردار محمد حجازی در اردبیل

مراسم گرامیداشت سومین سال شهادت سردار محمد حجازی با حضور اقشار مختلف بسیج در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

مراسم سومین سال شهادت سردار محمد حجازی در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، ظهر امروز مراسم گرامیداشت سومین سال شهادت سردار محمد حجازی با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، اقشار مختلف بسیج، مسئولین دستگاه های اجرایی و اعضای شورای شهر در حسینیه ثارالله اردبیل  برگزار شد.

 

استاندار اردبیل در این مراسم به جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم ۱۴ هزار نفر را در غزه شهید کرد و جنایت‌های بی‌شماری را انجام داد که حتی بیان این جنایت‌ها تَن هر انسانی را به لرزه می‌آورد.

 

وی گفت: وقتی به جنایت‌های حامیان رژیم صهیونیستی نگاه می‌کنیم، می‌فهمیم که خود این حکومت‌ها در گذشته چه جنایت‌های مختلفی را در سایر نقاط جهان انجام داده‌اند.

 

عاملی اظهار کرد: تنها مسیر پیروزی در مقابل جبهه باطل مقاومت و تقویت و نشر اندیشه مقاومت در بین جوانان است باید نسل امروزی آگاهانه مسیر حق و باطل را تشخیص دهد و فریب و نیرنگ شعارها و تبلیغات دشمن را نخورد.

 

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی در اکثر کشورهای منطقه تفکر مقاومت به‌عنوان راهکار اصلی مقابله با جبهه باطل شکل‌گرفته است.

 

استاندار اردبیل گفت: دنیا در حال حاضر با چشم خود جنایت‌های رژیم صهیونیستی را می‌بیند؛ ولی هیچ اقدام اساسی نمی‌کند این در حالی است که اگر یک نفر در اسرائیل زخمی شود دم از حقوق بشر می‌زنند.

 

وی به پاسخ سپاه پاسداران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این پاسخ سیلی محکمی بر کشورهای حامی این رژیم غارتگر بود.  

 

تلاوت قرآن کریم، پخش نماهنگی از زندگی نامه سردار شهید محمد حجازی و مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم در اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج