نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10057 ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل خبر داد:

اجرای 500 برنامه ویژه نیمه‌شعبان در اردبیل

مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) استان اردبیل از برگزاری 500 عنوان برنامه ویژه نیمه‌شعبان در استان اردبیل خبر داد و گفت: جشن بزرگ تکلیف سیاسی به مناسبت ایام انتخابات و تلاقی آن با نیمه شعبان در اردبیل برگزار می‌شود.

اجرای 500 برنامه ویژه نیمه‌شعبان در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاها نجفی‌نژاد در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های نیمه‌شعبان در استان اردبیل پرداخت و گفت: 500 برنامه فرهنگی در 20 عنوان ویژه نیمه شعبان در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نیمه شعبان در استان اردبیل از 12 الی 16 شعبان‌ با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی توسط بنیاد مهدی موعود(عج) در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ها در راستای نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ مهدوی در قالب ستاد مردمی جشن‌های نیمه شعبان برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل به تشریح جزئیات ویژه برنامه‌های نیمه شعبان پرداخت و گفت: جشن بزرگ تکلیف سیاسی به مناسبت نیمه‌شعبان و انتخابات پیش رو امروز ساعت 15 در سالن ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در شهرک زرناس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها هستند گفت: ایجاد نشاط سیاسی و تبیین معیارهای انتخاب اصلح یکی از راه‌های افزایش مشارکت حداکثری آحاد مردم برای انتخابات پیش‌رو است و برگزاری جشن‌ها و نشست‌های بصیرتی می‌تواند برای رسیدن به اهداف مثمر ثمر شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی‌نژاد در ادامه سخنان خود به سایر برنامه‌های نیمه‌شعبان اشاره کرد و گفت: اردوی زیارتی جمکران، مسابقه دلنوشته برای امام زمان (عج)، مسابقه تولید نماهنگ، شعر، نورافشانی، جشن خودرویی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت نیمه‌شعبان در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی به جشن خودرویی اشاره کرد و گفت: این جشن روز نیمه شعبان با حضور مردم ولایتمدار دارالارشاد اردبیل در بزرگراه شهدا ، کمربندی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل به جشن بزرگ نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: همزمان با شب نیمه‌شعبان جشن‌های مردمی همراه با سخنرانی مذهبی، تلاوت قرآن کریم، مولودی خوانی و احیای نیمه‌شعبان در مساجد سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در شبانه روز نیمه‌شعبان در میادین و خیابان‌های دارالارشاد اردبیل خبر داد و گفت: جشن و سرور، توزیع بسته‌های فرهنگی، سرودخوانی مهدی‌یاوران از جمله برنامه‌های این ایستگاه‌های صلواتی در اردبیل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی‌نژاد از برگزاری کارگاه آشنایی با معارف مهدویت در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور حجج‌الاسلام ملایی، زهراپور و جعفری‌پور از مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشن انتظار در دانشگاه‌های اردبیل خبر داد و گفت: این جشن بزرگ با حضور دانشجویان در دانشگاه‌های محقق اردبیلی و پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

این مبلغ اسلامی از اهدای کارت سفیر مهدوی به دانش‌آموزان مهدی یاوران خبر داد و گفت: دارندگان این کارت به ترویج فرهنگ انتظار در مدارس خواهند پرداخت.

وی از برگزاری پویش مردمی مرا در یاب در مساجد و صدا و سیما خبر داد و گفت: ساعت 9.30 نیمه‌شعبان دعای اعظم‌البلاء در جای‌جای استان اردبیل زمزمه خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی‌نژاد با بیان اینکه تا اجتماع قلوب نباشد ظهور به تأخیر خواهد افتاد تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای اجتماع قلوب باید در طول سال برنامه‌ریزی و اجرا شود تا زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت فراهم شود.

وی به اجتماع عظیم مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات تکمیل کننده حماسه مردم در یوم الله 22 بهمن برای استحکام نظام جمهوری اسلامی است.

 

 

انتهای خبر/ ج