پربازدیدترین ها

کد خبر: 1010 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹

قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل

مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف همچنان اولویت اصلی جهان اسلام است و تنها راه حل مسئله فلسطین بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری انتخاباتی آزاد و با اراده آنها است است و هر راه حل دیگری غیر از این فرصت سازی برای ادامه حیات رژیم جعلی اسرائیل است.

 قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز ، در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس قبل از سخنان آیت الله گلپایگانی  خطیب روز قدس در اردبیل، قطعنامه پایانی در 10 بند توسط حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزی قرائت شد.

 در یکی از بندهای های قطعنامه امده است: روز قدس روز اسلام ، فریاد بیداری و مقاومت اسلامی ، نماد وحدت و هم بستگی تمام آحاد مسلمان اعم از سنی و شیعه و تجلی بخش گفتمان انقلاب در مقیاس جهانی است از این رو ملت ایران تمامی ظرفبت ها و فرصت های خود را در حمایت از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی بکار می گیرد.

 این قطعنامه افزود: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف همچنان اولویت اصلی جهان اسلام است و تنها راه حل مسئله فلسطین بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری انتخاباتی آزاد و با اراده آنها است است و هر راه حل دیگری غیر از این فرصت سازی برای ادامه حیات رژیم جعلی اسرائیل است.

در بندهای پایانی قطعنامه ملت ایران تلاش های شیطانی برای یهودی سازی و نابودی نمادهای ملی و تاریخی فلسطین را در شرایط پر چالش امروز که با سکوت جامعه جهانی و خیانت برخی کشورهای اعربی –اسلامی صورت می گیرد را به شدت محکوم کرده و خواستار اتخاذ مواضع جدی سازمان های بین المللی در این خصوص شد.

راهپیمایان اردبیل در این قطعنامه تاکید کردند که تشکیل جبهه داعش و تروریست های تکفیری در عراق سوریه و لیبی و جنایت آل سعود در یمن و بحرین جنگ نیابتی آمریکا –رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه ای برای ایجاد شکاف در بین مسلمین و امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی است،لذا امت اسلامی با ایستادگی در مقابل این توطئه ها اجازه نخواهد داد با مسئله سازی انحرافی ظرفیت های انقلابی جهان اسلام قربانی منافع صهیونیست ها شود.

انتهای پیام