پربازدیدترین ها

کد خبر: 1011 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹

سخنران روز قدس در اردبیل:

کاخ شیشه ای اسرائیل در حال فروپاشی است

آیت الله گلپایگانی از رژیم صهیونیستی به عنوان فرزند نامشروع آمریکا یاد کرد و ادامه داد: با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز رژیم صهیونیستی روز به روز بر ذلتش افزوده شده و قطعاً این مهر ذلت را همواره بر پیشانی خود دارد.

کاخ شیشه ای اسرائیل در حال فروپاشی است

به گزارش ابصار نیوز به نقل از فارس: آیت‌الله فاضل گلپایگانی در مراسم روز جهانی قدس در جمع تظاهرات‌کنندگان اردبیل گفت: در قرآن کریم برای صهیونیسم و قوم یهود ویژگی‌هایی برشمرده شده که نشان می‌دهد این قوم غارتگر،‌ متجاوز و تعدی‌کننده به حقوق ملت‌هاست.

استاد حوزه و دانشگاه‌های قم به ادعای قوم یهود در تصرف سرزمین فلسطین به عنوان زادگاه برخی از انبیا و اولیا اشاره کرد و گفت: قرآن کریم به انحصارطلبی آنها جواب دندان‌شکن داده است.

گلپایگانی افزود: در قرآن کریم این قوم حریص، دنیاطلب و همچنین قوم تکذیب‌کننده و تحریف‌کننده حقایق الهی نام برده شده به طوری که قوم یهود یک ملت عاصی و سرکش از فرمانبرداری انبیا معرفی شده که حتی به کشتن انبیا کمر همت بسته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قوم یهود ملتی با قساوت قلب و حتی سخت‌تر از سنگ محکم نام برده شده و به همین دلیل کشتار فردی و جمعی زنان و کودکان بیگناه در مرام و سیاق آنهاست که به ناحق در این عرصه ورود پیدا کردند.

وی اظهار کرد: قوم یهود، قومی ستمگر در طول 14 قرن گذشته از زبان قرآن نام برده شده و بر فتنه، فساد و خونریزی آنها تاکید شده است.

سخنران روز قدس در اردبیل گفت: یهودی‌ها سابقه خوبی در اذهان ملت‌های مختلف به ویژه ملت ایران نداشتند و همیشه سابقه تجاوز و تعدی آنها نمایان است.

وی افزود: غرب با خارج کردن یهودی‌ها از سرزمین خود تلاش کرد تا آنها را در خاورمیانه و در سرزمین اشغالی فلسطین جا بدهد به همین دلیل یهودی‌ها بیش از نیم قرن است که سرزمین فلسطین را تصرف کردند که هدف اول تشکیل حکومت اسرائیل راحت شدن غربی‌ها از شر یهودی‌ها و دلیل دوم ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی بود تا در سایه قوم یهود بتوانند به اهدافشان در ایجاد تفرقه در عالم اسلام دست پیدا کنند.

گلپایگانی تصریح کرد: ‌امروز بعد از 67 سال غرب سرسختانه از اسرائیل حمایت می‌کند و بسیاری از سازمان‌های حقوق بشر و به اصطلاح حامی ملت‌ها نیز در برابر ستم و تجاوز آنها سکوت کردند و به هر شکل ممکن تلاش می‌کنند تا با مشروعیت‌ بخشیدن به فعالیت رژیم صهیونیستی آن را قانونی جلوه دهند.

گلپایگانی اضافه کرد:‌ ملت ایران امروز با تأسی از فرمان امام راحل در صحنه حاضر شده تا اوج نفرتش را از رژیم صهیونیسم و یهود خبیث اعلام کنند و تا زمانی که ملت‌های مسلمان در دنیا بسیج نشوند، امکان ندارد صهیونیسم و یهود از بین برود.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ماست تا با هوشیاری و مراقبت کامل در کنار دفاع از مردم مظلوم فلسطین در یک حمایت معنوی و مادی پشتیبانی خودمان را از ملت آزاده فلسطین نشان دهیم که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان محور مقاومت در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم است.

گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر امروز حزب‌الله، حماس و کشورهای اطراف رژیم صهیونیستی قوت پیدا کردند و در جنگ 33 روزه و 22 روزه رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر می‌کنند به خاطر قدرت و حمایت جمهوری اسلامی ایران است.

وی رژیم صهیونیستی را رژیمی جعلی و از بین رفتنی توصیف کرد و افزود: کاخ شیشه‌ای این رژیم در حال فروپاشی است و قطعاً روز به روز این رژیم جعلی دچار ضعف و نابودی می‌شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه‌های قم با گرامیداشت روز جهانی قدس با قدردانی از حضور با شکوه مردم روزه‌دار اردبیل در راهپیمایی عظیم این روز تصریح کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که با پافشاری ملت غیور، حزب‌اللهی و انقلابی ایران اسلامی غده سرطانی صهیونیسم از بین برود.

انتهای پیام