نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10119 ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل خبر داد:

شرکت 75 دانشجو در اردوهای جهادی

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل از آغاز اردوهای جهادی خبر داد و گفت: در مرحله اول 75 دانشجو معلم در این اردوها شرکت کردند.

شرکت 75 دانشجو در اردوهای جهادی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور 75 نفر از دانشجومعلمان در مدارس کم‌برخوردار استان اردبیل برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل گفت: طرح جهاد «عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبود‌های آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان و همچنین در بخش عمرانی فعالیت‌هایی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

 وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در جهت گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند ضمن کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

 شایان ذکر است: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

 

***

 

 

***

 

 

***

 

 

 

 

انتهای خبر/ ج