پربازدیدترین ها

کد خبر: 1017 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱

بنیه ایران اسلامی محکم تر از آن است که دشمن بتواند خدشه ای به آن وارد کند/جوانان مستجاب الدعوه هستند

استاد حوزه و دانشگاه گفت:انقلاب ایران، به برکت تزریق معنویات حاصل از اسلام ناب محمدی به پیروزی رسید و با وجود گذشت بیش از 30 سال مقاومت در برابر استکبار هم اکنون در اوج پیشرفت است.

بنیه ایران اسلامی محکم تر از آن است که دشمن بتواند خدشه ای به آن وارد کند/جوانان مستجاب الدعوه هستند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، آیت الله فاضل گلپایگانی استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در جلسه اخلاق خود در جمع دانشجویان بسیجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس معنويت جلو رفت و در سایه رهبری عارف به معناي حقيقي كلمه با اتکاء به خداوند متعال به پیروزی رسید گفت: با در نظر گرفتن همه شرايط، انقلاب ما تا به امروز با معنويت جلو رفته و توانسته جايي در اين دنياي ظلماني پيدا کرده و نور افشاني كند.

 فاضل گلپایگانی افزود: طبيعي است كه دشمنان براي اينكه بتوانند اين حركت رو به جلو را كند كنند به هر اقدامی دست خواهند زد و بعد از تحمل شکست های پی در پی نهایتا از همان راه معنويت جلو خواهند آمد، پس دانشجویان و طلاب وظیفه سنگینی در انجام رسالت خود دارند.

استاد حوزه و دانشگاه سرازیر شدن عرفان‏هاي نوظهور و كاذب به ايران اسلامي را يكي از  شیوه های تضعیف ایمان و باور مردم دانست و گفت: استکبار در صدد است تا با جانشين کردن معنویان کاذب جلوی پيروزي‏هاي پي‏در‏پي ايران در صحنه بين‏الملل را بگیرد، به عبارت ديگر، دشمن معنويت کاذب را به سمت مملكت ما سرازير كرده تا معنويت راستين را از ما بگيرد.

وی پیشرفت های چشمگیر ایران بعد از 36 سال از عمر انقلاب را خاطر نشان کرد و افزود: آنچه كه ما تا به حال جلو آمده‏ايم نشان مي‏دهد بنيه‏هاي مذهبي در اين مملكت تا حدی قوي است كه توانسته بيش از 30 سال  با اين همه طرح‏هاي رنگارنگ دشمن مقابله کرده و استقامت كند.

وی تصریح کرد: اگر بنيه‏ ها ضعيف بود ما نمي‏توانستيم پيشرفت کنيم و ماندگار شويم.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خداوند به جوانی که از روی اخلاص به درگاه الهی سجده می کند نزد فرشتگان مباهات می کند، گفت: جوانان مستجاب الدعوه هستند.

وی به شرایط امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز باید با زبان مهربانی و صمیمیت جوانان را از دام کید شیطان رها کرد.

فاضل گلپایگانی در  پایان سخنان خود به زنده نگه داشتن لذت عبادت کسب در این ماه خدایی پرداخت و از جوانان و دانشجویان خواست با دقت در نگه داشتن حالات کسب شده در این ماه و مداومت بر انجام اعمال حسنه و بالابردن سرمایه تقوا، توفیق بهره مندی از فیوضات الهی را تا سال آینده نصیب خود کنند.

انتهای پیام