نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10206 ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل:

دفاتر الکترونیکی قضایی تسهیلگر امور قضایی مردم است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل به عملکرد این سازمان در بحث پیشگری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: دفاتر الکترونیکی قضایی نقش مهمی در تسهیل شکایات، پیگیری پرونده و صدور ادله دارد.

دفاتر الکترونیکی قضایی تسهیلگر امور قضایی مردم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، بهروز میرعلیزاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد به عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال گذشته اشاره کرد و گفت:  سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ در بحث پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

وی از کاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی نیروهای مسلح خبر داد و گفت: علی‌رغم اینکه در سال گذشته حجم پرونده‌های ورودی به سازمان نسبت به سال قبل‌تر افزایش داشت اما با تلاش کارکنان خدوم سازمان قضایی نیروهای مسلح شاهد کاهش ۵۰ درصدی ورودی بند نظامی زندان مرکزی اردبیل بودیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: طی سال گذشته ۲۳۷ جلسه با همکاران قضایی و ۱۸۶ جلسه با ضابطین در خصوص پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد که نتایج این جلسات و نشست‌ها مطلوب بود.

میرعلیزاده به اولویت های سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: طبق سند تحول دستگاه قضایی، تاکید اصلی بر روی پیشگیری است و دستگاه قضا بر این اصل متمرکز شده است.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند شکایت‌های مرتبط با حوزه سازمان قضایی نیروهای مسلح را از طریق دفاتر خدمات قضایی واقع در استان طرح کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

 

انتهای خبر/ ج