کد خبر: 1056 ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل:

اردوهای جهادی دانشجویان را از درون متحول می کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت:هدف اصلی اردوهای جهادی،خودسازی دانشجویان است تا جوانانی که در رفاه شهری با هر وضعیت اقتصادی خانوادگی به سر می برند با رفتن به مناطق محروم قدر داشته های خود را بهتر بدانند.

اردوهای جهادی دانشجویان را از درون متحول می کند

به گزارش ابصارنیوز، عصر امروز جلسه پایانی منادیان آبادی با حضور اعضای اصلی اردوهای جهادی قبل از اعزام به مناطق محروم برگزار شد.

برگزاری کارگاه طب سنتی اسلامی ایرانی با حضور خواهر مهدوی از مجموعه طب خراسان، برگزاری کلاسهای مهدویت شناسی برای رده های سنی مختلف روستائیان با سخنرانی طلبه های خواهر حوزه علمیه، برگزاری جلسات ورزش صبحگاهی با حضور روستائیان جهت ایجاد فرهنگ سازی در بین روستائیان، ترغیب حضور روستائیان در نماز های جماعات در مساجد، پخش نماهنگ های بصیرتی بصورت روزانه از جمله برنامه های به تصویب رسیده توسط بخش خواهران منادیان آبادی بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد برادران نیز علاوه بر کارهای عمرانی و تعمیراتی در روستا در بحث آموزش نیز در رشته های تحصیلی، فعالیت های فرهنگی نیز حضور چشمگیر داشته باشند.

اهدای مقنعه های یکدست به جای بسته های فرهنگی به جهادگران دانشجو نیز از جمله موارد مطروحه بود که به شرط تامین اعتبار از دانشگاه به تصویب رسید.

ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز با بیان اینکه هدف اصلی از اردوهای جهادی، خودسازی خود دانشجویان است گفت: دانشجویان که در رفاه شهری با هر وضعیت اقتصادی خانوادگی به سر می برند با رفتن به مناطق محروم روستایی و درک وضعیت اقشار زحمتکش و بی ادعای جامعه قطعا قدر داشته های خود را بهتر دانسته و قدردان نعمات الهی خواهند شد.

وی تصریح کرد: تحمل سختی های یک هفته ای در مقابل تحمل یک عمر محرومیت ناخواسته قطعا تأثیر بسزایی در زندگی دانشجویان خواهد داشت و جهادگران دانشجو بیشتر از اینکه بتوانند در روند محرومیت زدایی روستاها تاثیر گذار باشند، روی خود محیط اطراف خود تاثیرگذار خواهند شد.

لازم به ذکر ایت مراسم افتتاحیه همزمان با اعزام جهادگران 17 مردادماه انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام