کد خبر: 1090 ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸

با حضور مسئولین اقشار بسیج

جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی برگزار شد

جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان با حضور مسئولین اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در این جلسه که عصر پنجشنبه 08/05/94 در اتاق جلسات ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد، علیرضا روحبخش دبیر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان ضمن ارائه گزارشی از اردوهای جهادی سال گذشته و ذکر محاسن و معایب آن به بیان برنامه های امسال پرداخت و افزود: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در سال 94 با اعزام اولین گروه جهادی از دانشگاههای مشکین شهر و بیله سوار مغان در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

دبیر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی اهمیت تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی را خاطر نشان کرد و افزود: اردوهای جهادی کاری جریان ساز است که به جز خودسازی خود جهادگران و محرومیت زدایی روستاها نوعی جنگ و مقابله با تهاجم نرم دشمن نیز محسوب می شود.

روحبخش ضمن تشکر از روابط عمومی سپاه استان و بسیج صداسیما در انعکاس اخبار و فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی در سال 93 افزود:سیمای استانی رسانه ملی در سال گذشته با ارسال گروه خبری و تولید و پخش 5  مستند تلویزیونی،30 مورد پوشش خبری و برنامه های تزه گون و کند حیاتی نقش بسزایی در انعکاس فعالیت های جهادی دانشجویی در استان داشت.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: امسال نیز این همکاری دلنشین در سال همدلی و هم زبانی با قوت بیشتری تداوم یافته  و شاهد افزایش کمی و کیفی تولیدات تصویری و همچنین پخش آثار در سطح ملی باشیم.

دبیر اردوهای جهادی ظرفیت وسیع شبکه مجازی،پایگاههای اطلاع رسانی و نشریات محلی را خاطر نشان شد و افزود: امسال درصدد هستیم در کنار رسانه ملی از این ظرفیت پرمخاطب نیز جهت اشاعه فرهنگ جهادی و سبک زندگی جهادی استفاده کنیم.

سرداری مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام نیز ضمن قدردانی از زحمات جهادگران دانشجو نقش دانشجویان در زمینه بصیرت دهی به روستائیان را خاطر نشان کرد و افزود: سرکشی از اردوهای جهادی علاوه بر ارج نهادن به فعالیت های جهادگران می تواند بر روند حل مشکلات جاری نیز مثمر ثمر باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام افزود: دانشجویان در کنار فعالیت های عمرانی می توانند در زمینه های علمی و آموزشی که رسالت دانشجویان است کارهای زیادی انجام دهند.

وی تکریم معتمدین روستا از قبیل خانواده های معظم شهدا، پایگاه بسیج  و ریش سفیدان توسط جهادگران را خواستار شد و افزود: تعامل و همفکری با معتمدین روستاها در بسیاری از موارد به حل مشکلات ناخواسته می انجامد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام خواستار شناسنامه دار شدن گروه های جهادی شد و افزود: این امر جهت حمایت از گروه های جهادی و اعزام آنها به مناطق محروم در طول سال  لازم و ضروری می باشد.

سرداری از مسئولین بسیج دانشجویی خواست با دعوت از مسئولین دانشگاه در مراسم بدقه جهادگران بسیجی زمینه حضور مسئولین در اردوهای جهادی را نیز فراهم کنند.

انتهای پیام