پربازدیدترین ها

کد خبر: 117 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل:

راهیان نور نقش مهمی در روحیات نسل امروزی دارد

محمدرضا سعادتی گفت: فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب می تواند، تاثیرگذاری خوبی در رفتار و منش افراد در تمامی جوانب زندگی بخصوص دربرابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد .

 راهیان نور نقش مهمی در روحیات نسل امروزی دارد

محمدرضاسعادتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در گفتگوو با خبرنگار ابصار نیوز عنوان کرد : به لطف خداوند متعال و یاری شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس ، امسال نیز همانند سنوات گذشته اردو های راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همت بسیج دانشجویی و همراهی دانشگاه فرهنگیان  برگزار می گردد.

مسئول اجرایی راهیان نور در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، با بیان اینکه راهیان نور نقش مهمی در روحیات نسل امروزی دارد، گفت: فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب می تواند، تاثیرگذاری خوبی در رفتار و منش افراد در تمامی جوانب زندگی بخصوص دربرابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد .

وی در مراسم ثبت نام دانشجویان این دانشگاه در اردوی راهیان نور اظهار داشت: از مهم ترین اهداف برگزاری راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خودباوری و تحوّل روحی در دانشجویان  است.

سعادتی در پایان افزود: دانشجومعلمان متقاضی شرکت در اردو های راهیان نور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل ، امسال با شعار «جنگی که بود ، جنگی که هست» با ظرفیتی بالغ بر 40 نفر دانشجومعلم، در بازه زمانی اسفند ماه سال جاری از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

انتهای خبر