کد خبر: 119 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶

مسئول بسیج دانشجویی استان:

1200 زائر دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام می شوند

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در استانه اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: امسال با رشد 10درصدی شاهد اعزام 1200زائر دانشجو در قالب 3 محور هستیم.

1200 زائر دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل هدف از اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی را آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در طول 8 سال دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: امسال با رشد 10 درصدی شاهد اعزام 1200 زائر دانشجو در قالب 3 محور(1 محور برادران و 2 محور خواهران) هستیم.

اسدی  زیارت با معرفت، مشارکت عمومی همگام با مدیریت جهادی را شعار راهیان نور امسال عنوان کرد و افزود:زائرین دانشجو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی طلائیه،اروند کنار،شلمچه، هویزه با آرمانهای انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند نمود.

وی حضور در معراج الشهدا، حسینیه تخریب و برنامه فرهنگی معبر مردان آسمانی را از جمله برنامه های راهیان نور عنوان کرد و اظهار داشت: پیگیری حلقه های صالحین با محوریت فرهنگ و اقتصاد مقاومتی نیز از جمله برنام های مد نظر در طول اردو می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان برگزاری یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل،شبی با شهدا در دانشگاه علوم پزشکی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل آیت الله دکتر سید حسن عاملی، اجرای تئاتر "اسماعیل اسماعیل" در دانشگاه محقق اردبیلی را از جمله برنامه های اجرا شده قبل از راهیان نور به منظور آمادگی زائرین اعلام کرد و گفت: با ارسال پیامک های ویژه هرمنطقه عملیاتی در طول مسیر نیز همراه و همپای دانشجویان خواهیم بود.

وی به برگزاری مراسم اختتامیه در اردیبهشت و خرداد سال آینده اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح های ولایت و جهادی ارتباط با زائرین راهیان نور تداوم خواهد یافت.