کد خبر: 1196 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶

دانشگاه آزاد پارس آباد میزبان 12 رشته تحصیلی جدید شد

سرپرست دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد گفت:با افزایش 5 رشته کارشناسی ناپیوسته و 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ظرفیت رشته های دانشگاهی این واحد در کل به 67 رشته خواهد رسید.

دانشگاه آزاد پارس آباد میزبان 12 رشته تحصیلی جدید شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، اکبر جعفری سرپرست دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد از تصویب 5 رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی مکانیک خودرو، کارشناسی ناپیوسته مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی، کارشناسی ناپیوسته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه‌ریزی ورزشی، کارشناسی ناپیوسته تربیت دبیر تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و کاردانی پیوسته تربیت‌بدنی خبر داد و افزود: 7 رشته دیگر نیز در مقطع کارشناسی ارشد در شهریور ماه برای این واحد دانشگاهی به تصویسب رسیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد با بیان اینکه آمدن این رشته‌ها علاوه بر تامین نیازهای شهرستان، آمار رشته‌های این واحد دانشگاهی را در کل به   67 رشته خواهد رساند.

جعفری افزود: با توجه به اینکه بسیاری از فارغ‌التحصیلان دوره کاردانی مکانیک خودرو و تربیت بدنی و تاسیسات در این منطقه به ویژه شهرستان پارس‌آباد مغان منتظر تصویب این رشته‌ها بودند، اظهار کرد: تلاش و گسترش رشته‌های دانشگاه آزاد پارس آباد در راستای برآورده کردن نیازهای علمی و تحصیلات تکمیلی این شهرستان و منطقه مغان است.

انتهای پیام