کد خبر: 120 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶

در آستانه اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی

خادمین الشهدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

در آستانه اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، روسای دانشگاهها، مسئولین بسیج و خادمین الشهدای دانشجو با حضوردر دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل با ایشان دیدار کردند.

خادمین الشهدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، در این دیدار که شامگاه دیروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان انجام گرفت،معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن ارائه گزارش از نحوه برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی از روسای محترم دانشگاهها و معاونین فرهنگی که با روحیه جهادی برنامه های بسیج دانشجویی را مورد حمایت خود قرار دادند تشکر و قدردانی کرد.

اسدی در پایان از امام جمعه اردبیل و یادگار 8 سال دفاع مقدس نیز درخواست کرد تا در یکی از یادمانها دانشجویان بسیجی را با بیانات خود همراهی کند.

سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به امتحان الهی حضرت ابراهیم و ذبح حضرت اسماعیل گفت: خداوند حضرت ابراهیم را 2 بار مورد امتحان قرار داد تا مقام امامت را به حضرت ابراهیم عطاکند.

وی قطع علقه عاطفی را شرط بسیار مهم برای یک رئیس و مدیر موفق عنوان کرد و افزود: اگر یک جامعه شجاعت خود را از دست بدهد در اینده مرعوب تاریکی خواهد شد.

سید حسن عاملی با بیان اینکه حج تداعی امامت و ولایت است گفت: اعزام به راهیان نور همانند رمی جمرات، سعی صفا و مروه نیز تداعی کننده ایثارگری های شهدا است که جزو مهمترین کارهای فرهنگی قرن نیز محسوب می شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به اعتراف مقامات آمریکایی در مورد موازنه قدرت اشاره کرد و گفت: آمریکا از قدرت شهادت نیروهای ایرانی  همیشه در هراس است.

نماینده ولی فقیه در استان به سابقه گرفتن سالگرد وقایع مهم در قران کریم و در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: عید قربان، یادآور ذبح عظیم به فرمان خداوند است که همه ساله به طور باشکوه در سراسر جهان گرامی داشته می شود.

عاملی به نامه رئیس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: اوباما به صراحت گفته است ایران باید در مدیریت جهان سهیم باشد و این به برکت سفره شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنان خود خاک جبهه ها را تربت مقدس خواند و به زائرین توصیه کرد ره توشه مناسبی از این سفر معنوی در مقابله با جنگ نرم بردارند.

انتهای خبر