کد خبر: 1267 ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل:

نماد یک دانشگاه، نمایانگر اهداف و خط مشی آن دانشگاه است

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث سر در اصلی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل با عنوان اینکه سر در دانشگاه، نماد آن دانشگاه محسوب می شود گفت: این نماد نمایانگر اهداف و خط مشی دانشگاه است.

نماد یک دانشگاه، نمایانگر اهداف و خط مشی آن دانشگاه است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز: مهرداد محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث سر در اصلی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل با عنوان اینکه سر در دانشگاه، نماد آن دانشگاه محسوب     می شود گفت: ایجاد یک سردر خاص یا یک نماد برای دانشگاه، نمایانگر اهداف و خط مشی آن دانشگاه و به تبع آن افزایش اعتبار و شهرت دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه در سال های گذشته زیباسازی، بهسازی دانشگاه و احداث سردر ورودی دانشگاه پیام نور اردبیل از مطالبات عمده دانشجویان این دانشگاه بود اظهار داشت:ایجاد یک سردر خاص و یک نماد برای دانشگاه، باعث افزایش روحیه دانشجویان آن دانشگاه و به تبع آن افزایش اعتبار دانشگاه مورد نظر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، طرح سردر دانشگاه پیام نور اردبیل از نظر سازه ای با 8 متر ارتفاع، 29متر طول و 4 متر ضخامت اجرا می­ شود. هزینه ساخت این سردر حدود یک ونیم میلیارد ریال برآورد شده که کل هزینه آن از محل منابع داخلی دانشگاه تامین می شود. معماری این طرح معرف هنر اسلامی، فعالیتهای علمی و آثار تاریخی و فرهنگی اردبیل است.

انتهای پیام/