کد خبر: 1272 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرمی

گروه جهادي امام راحل(ره) دانشگاه پيام‌نور گرمی به مناطق محروم اعزام شد

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرمی بمدت 10 روز با هدف محرومیت زدایی به روستاهای"افسوران و کلان" اعزام شدند.

گروه جهادي امام راحل(ره) دانشگاه پيام‌نور گرمی به مناطق محروم اعزام شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سیفار، رئيس دانشگاه پيام نور مركز گرمي در اين مراسم ضمن خير مقدم گويي، دانشگاه پيام‌نور را با بيش از يك ميليون دانشجو يكي از بزرگترين دانشگاه عنوان كرد و گفت: در بحث طرح تحول گروه انساني مباحث مختلف مديريت انساني مطرح است كه برنامه هاي اردوي جهادي و كمك به منطقه محروم جزو برنامه هاي مديريت اسلامي محسوب مي‌شود.

سرهنگ نوري فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي هم بعنوان سخنران اين مراسم هدف از برگزاری اردوی جهادی را  برگرفته از دفاع مقدس و حركت بدنه جامعه در جهت آرمان انقلاب موثر دانست و اظهار كرد: اردوهای جهادی اگرچه مشتمل بر خدمات بسیار ناچیز و کوتاه مدت هستند، لیکن همین خدمات مختصر، به همراه تأثیر فرهنگی عمیق این حرکت‌ها در مناطق محروم به شکل قابل توجهی امید و انگیزه زندگی را در میان مردم منطقه زنده می‌کند.

 

وی ترویج روحیه همکاری و آشنایی با محرومیت های جامعه را از عوامل موفقیت اردوهای جهادی دانسته که باعث ارتقای فرهنگی اجتماعی مناطق روستایی می‌گردد.

 

سرهنگ نوري، اردوی جهادی  را مشابه جهاد سازندگی اوايل انقلاب عنوان كرد و گفت: اردوی جهادی باعث حس مسئولیت پذیری و فراگیری آموزش های هدفمند بر اساس ظرفیت های موجود بین جوانان است و حضور دانشجویان بسیجی در تمام عرصه ها چشمگیر و پیشتاز در خدمت و سازندگی در جامعه است.

 

وي با بيان اينكه پتانسيل منطقه ما براي انجام كارهاي اقتصاد مقاومتي  زياد است گفت:  نياز به بستر سازي و داشتن روحيه خودباوري و اعتماد به نفس باعث رونق كار و تلاش براي تامين خرج زندگي خانواده ها مي شود.

 

یادآور می‌شود این اردو بمدت 10 روز با هدف محرومیت زدایی و از بین بردن فقر فرهنگی متشكل از گروه عمرانی،فرهنگی و آموزشی مي باشد.

 

پخش كليپ، اجراي گروه سرود، پذيرايي و توزيع بسته‌هاي فرهنگي جزو برنامه‌هاي اين مراسم بود.

 

انتهاي پيام/