پربازدیدترین ها

کد خبر: 1273 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲

خوشبخت برای بار سوم رئیس شورای شهر اردبیل شد

زکی‌الله خوشبخت برای سومین سال با رأی اکثریت اعضای شورای شهر به عنوان رئیس شورای شهر اردبیل در سمت خود باقی ماند.

خوشبخت برای بار سوم رئیس شورای شهر اردبیل شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه،

در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که عصر امروز در سالن جلسات پارلمان محلی در اردبیل برگزار شد، برای سال سوم فعالیت شورای چهارم، انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد که از بین تنها گزینه ریاست شورای شهر زکی‌الله خوشبخت با 12 رأی برای مدت یک سال آینده به عنوان رئیس شورای شهر اردبیل انتخاب شد.

در نود و دومین جلسه شورای شهر اردبیل که عصر امروز با محوریت انتخابات هئیت رئیسه دوره سوم شورای چهارم اردبیل برگزار شد بعد از انتخاب رئیس شورای شهر که زکی‌الله خوشبخت با 12 رأی در سمت خود به مدت یک سال ابقا شد در غیاب شاکر نائب رئیس سابق شورای شهر لیلا تقوی در رقابت با علی هدایتی با کسب هشت رای در مقابل چهار رای به عنوان نایب رئیس انتخاب شد تا بانوی شورای شهر در جایگاه نائب رئیسی قرار گیرد.

در انتخابات عصر امروز هیئت رئیسه شورای شهر ولی نعمتی نیز با کسب هشت رای به عنوان سخنگوی جدید شورای شهر انتخاب شد تا جایگزین سید غنی فروزان باشد که تنها چهار رای آورد.

در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل که با ترکیب 12 نفره برگزار شد روال هفت به شش شورا به رویه هشت به چهار تغییر پیدا کرد تا افراد منتخب با هشت رای در مقابل چهار رای به عنوان هیئت رئیسه شورای شهر انتخاب شدند.

ناصر ناطق‌درآبادی نیز با هشت رای در مقابل سه رای سلامت صفری به عنوان دبیر جدید شورای شهر انتخاب شد تا سلامت صفری به عنوان دبیر دوم انتخاب شود.

حسین افسانه در سمت خزانه‌داری با 11 رای جایگزین علی هدایتی شد که در رسیدن به نائب رئیسی شورای شهر ناکام مانده بود.

با انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل چهره این هیئت رئیسه دوره سوم شورای چهارم به کلی تغییر پیدا کرد.

 

انتهاي پيام/