پربازدیدترین ها

کد خبر: 1279 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴

تحلیلی به زبان ساده مردمی

ما نبایدکاری بکنیم تا درآینده پاگیرمان شود، باید اعتدال را متناسب با شعار و عمل برای آحاد مردم ارائه نماییم، نه یک طرفه و یک جانبه. مردم نتیجه می خواهند شعار نمی خواهند.

تحلیلی به زبان ساده مردمی

به گزارش ابصار نیوز، رضاندایی فعال اجتماعی در یادداشت خود نوشت: احزاب با تشکیل گروه های تخریب و جوسازی و عملیات روانی درجامعه ، هیچ کاری را پیش نمی برند. فقط موقعیت خود را خراب می کند.چون مردم خوب و بد را تشخیص می دهند. آنها خودشان را با دست اصلاح طلبان تندرو، تخریب می کنند. پس دیگرنیازی به انجام عملیات روانی درجامعه ندارند.

شعار اعتدال به عملکرد اصلاح طلبان تندرو مبدل شده و این کار موجب نارضایتی مردم را در بر دارد. بسیاری ازکج فهمی های اصلاح طلبان موجب نارضایتی مردم شده است. و این در حالی است که مردم پایبند به اصول و نظام و رهبری هستند. اما در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان احساس می کنند مردم از اصولگرایی روی گردان شده اند! غافل از اینکه عملکرد دوسال آخر احمدی نژاد باعث بد بینی مردم شده و زمینه را برای شعار به ظاهراعتدال را فراهم نموده است.

دولت یازدهم باشعار اعتدال  واردشده و با عملکرد اصلاح طلبانه غیرمعتدل، کاررا پیش می برد، مردم تمام جوانب را تشخیص  می دهند مردم آگاه، بصیر و بیدار هستند در نتیجه عملکرد دولت را درانتخابات ریاست جمهوری به درستی رقم خواهندزد. فعلا کمی برای قضاوت زود است بایدمنتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت چگونه پیش می رود.

کار با تندروی و توهین وکتک و زور و تخریب دولت قبلی پیش نمی رود و دوام نخواهد آورد. مردم از سیاست بازی خسته شده اند و به دنبال رفاه وآسایش و درآمد روزمره خودشان هستند.

مقام معظم رهبری فرمودند دولت فعلی نباید دولت قبلی را تخریب نماید،کارخودش را انجام دهد.

ما نبایدکاری بکنیم تا درآینده پاگیرمان شود، باید اعتدال را متناسب با شعار و عمل برای آحاد مردم ارائه نماییم، نه یک طرفه و یک جانبه. مردم نتیجه می خواهند شعار نمی خواهند.

آمریکا شیطان بزرگ است و دشمن اصلی ماست شعارمرگ برآمریکا به هیچ وجه حذف نخواهد شد. عده ای کورکورانه تحلیل    می کنند و می گویند شعار مرگ برآمریکا حذف شود تا انرژی هسته ای به نتیجه برسد. اینها غافل هستند و تنها برای دشمن زمینه فراهم می کنند، همان کسانی هستندکه اطلاعات هسته ای کشورمان را به دشمن دادند، دیروزجاسوسی می کردند، امروز می خواهند با اغفال مردم برای کشور تصمصم بگیرند.

در توافقات انرژی هسته ای به بدترین شکل ممکن تن داده شده است. این توافقات یعنی محدودکردن تمام پیشرفت های کشور، با این وضعیت کشورحداقل صدسال به عقب خواهد افتاد

سیاست دولت قبلی این بودکه ضمن اینکه مذاکرات را درسطح پایین ادامه داده اند همزمان فعالیت خودرا بسرعت پیش می بردند تا بجایی برسندکه دشمن دیگرجرات تصمیم گیری برای هسته ای ایران نداشته باشد وخودش برای توافق پیش قدم شود و تا نزدیکی این موقعیت نیز رسیده بودیم ولی متاسفانه با غفلت از دشمن شناسی، تمام فعالیت ها و عملکردهای هسته ای ایران در این توافقات ننگین اخیر به باد رفته است.

دولت به خاطر تحریم،  مذاکرات را ادامه داد اما باغفلت ازعقب ماندگی.  مشکل اقتصادی ما از تحریم نیست از سوء مدیریتی  است، این توافقات کشور را به عقب کشانده است این توافق نیست ذلت پذیری است. محدودکردن کشور از تمام فعالیت های علمی، نظامی، سیاسی، اقتصادی، بویژه امنیتی که یکی ازحیاتی ترین مسئله درکشورماست.

دولت با شعارخود، مردم راگول نزند، تورم مهارنشده بلکه گرانی وتورم چندین برابر هم شده است. مردم ازگرانی و تورم و اختلاف طبقاتی و ناعدالتی درجامعه بسیار رنج می برد. باتوجه به مثال زیر که مصداق تمامی عملکرد دولت را بیان می کند.

یک بسته بیسکویت هزارتومانی، دو سال پیش دارای محتوای پانزده عدد بود، امسال ضمن اینکه قیمت آن دو برابرشده تعداد آن هم به ده  عدد کاهش پیدا کرده است و این یعنی گول زدن مردم به عبارت های مختلف.

 عملکرد سیاسی هم همین طوراست. این یعنی اعتماد مردم را سلب کردن. یعنی شعار با عمل همخوانی ندارد. مشکل اصلی مردم این است شعار با عمل همخوانی ندارد.

انتهای پیام/


نظرات بازدیدکنندگان

شهرام
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸

مطالب بسيارخوب رامطالعه كردم .احسن.