پربازدیدترین ها

کد خبر: 1281 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴

دانشجويان دانشگاه محقق در مسابقات قرآنی دانشجويان کشور درخشیدند

دو نفر از دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلی موفق به کسب مقام های برتر در سی امين دوره مسابقات قرآن دانشجويان کشور در سنندج شدند.

 دانشجويان دانشگاه محقق در مسابقات قرآنی دانشجويان کشور درخشیدند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبيلی با اعلام اين خبر، افزود: رضا باقری در رشته حفظ ده جز قران کريم موفق به کسب مقام دوم و رسول تمجيد موفق به کسب مقام چهارم در رشته قرائت قرآن کريم شدند.

  معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبيلی همچنین اظهار داشت: رضا باقری موفق به راهيابی به مرحله ملی مسابقات قرآن دانشجويان شده است.

فنی اصل با اشاره به افتخارات کسب شده توسط اين معاونت در حوزه قرآنی، خاطرنشان کرد: کسب رتبه های برتر قرآنی در بخش کتبی و شفاهی طی پنج سال در جشنواره های سراسری دانشجويی، کسب مقام اول رشته تواشيح در سطح کشوری در سال 1393، کسب مقام اول رشته حفظ قرآن کريم در سطح ملی در سال 1393، کسب مقام سوم رشته ترتيل در سطح منطقه ای در سال 1394، کسب مقام اول رشته حفظ در سطح منطقه ای در سال 1394، کسب مقام دوم رشته قرائت در سطح منطقه ای در سال 1394، برگزاری محافل انس با قرآن کريم با حضور قاريان بين المللی خارجی و کشوری از جمله مهمترين افتخارات قرآنی کسب شده دانشگاه محقق اردبيلی می باشد.

در اين دوره از مسابقات در شهرستان سنندج برگزار شد.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

انتهای پیام/