کد خبر: 1313 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد در آستانه بهره برداری است/خوابگاه دانشجویی پایان شهریور ماه افتتاح می شود

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از بهره برداری بیمارستان 96 تختخوابی این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت:خوابگاه دانشجویی وهابزاده نیز که سال گذشته کار احداث آن آغاز شده بود پایان شهریورماه افتتاح خواهد شد

بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد در آستانه بهره برداری است/خوابگاه دانشجویی پایان شهریور ماه افتتاح می شود

یوسف ساجد معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز به تشریح پروژه های در دست اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل پرداخت و گفت:کار ساخت بیمارستان 96 تختخوابی با زیربنای 12 هزار مترمربع به اتمام رسیده و اکنون در مرحله اخذ مجوز برای تجهیز و بهره برداری بوده و در اختیار معاونت علوم پزشکی واحد اردبیل قرار دارد.

 

خوابگاه احداثی توسط مرتضی وهاب زاده پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد

 معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه سخنان خود به وضعیت خوابگاه دانشجویی نیز اشاره کرد و افزود: خوابگاه احداثی مرتضی وهاب زاده نیز در ضلع غربی سایت بسیج با پیشرفت فیزیکی بالای 80درصد که از آبان سال 93 ساخت آن آغاز شده، اکنون در مرحله نازک‌کاری است و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا آخر شهریور امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.

 

شهرک فناوری دانشگاه آزاد احداث می شود

ساجد احداث شهرک فناوری این دانشگاه را خاطرنشان کرد و گفت: معاونت عمران ،تهیه طرح توجیهی فاز صفر شهرک فناوری دانشگاه واقع در شهرک الهیه را در دستور کار دارد و در نظر است که تا آخر شهریور و تا قبل از مراسم کلنگ‌زنی مراحل مطالعاتی اولیه را از طریق مشاوران ذی‌صلاح انجام دهد.

 

وی افزود: معاونت عمران واحد اردبیل در کنار اجرای طرح‌های تصویب شده به‌صورت مستمر برنامه تعمیر و نگهداری ساختمان‌های موجود واحد در سایت‌های بسیج، شاهد، دانش، خوابگاه‌ها و استادسراها را در اولویت برنامه‌های روزانه خود دارد.

 

ایجاد پارکینگ دانشگاه، از جمله طرح های موفقیت آمیز بود

معاون عمرانی واحد اردبیل گفت: با توجه به اینکه این معاونت از اواخر سال گذشته به بسترسازی و آماده‌سازی پارکینگ دانشجویی در زمینی به مساحت حدود شش هزار مترمربع با ظرفیت بیش از 250 خودرو سواری در ضلع غربی سایت اقدام کرده و این موضوع از آن نظر حائز اهمیت است که سایت بسیج در قسمت پرترافیک شهر واقع در میدان بسیج و خیابان‌های منتهی به آن قرار دارد. بنابراین در ایجاد تسهیلات پارکینک داخلی دانشگاه مورد حمایت و تاکید مسئولان شهری و شورای ترافیک استان نیز هست.

وی با اشاره به استانی شدن دانشگاه گفت: مسئولیت جدید معاونت عمران واحد اردبیل به ریاست شورای عمرانی استان گسترش یافته و مدیریت و نظارت پروژه‌های عمرانی واحدهای تابعه استانی را نیز به‌ عهده دارد تا هرگونه توسعه و ساخت و سازهای عمرانی به صورت هدفمند و یکپارچه اجرا شود.

انتهای پیام/