پربازدیدترین ها

کد خبر: 1317 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳

سرپرست آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبيلی

آزمون زبان uma-LPT در دانشگاه محقق اردبيلی برگزار می شود

سرپرست آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبيلی گفت:آزمون زبان uma-LPT ويژه دانشجويان دکتری در مهر سال جاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

 آزمون زبان uma-LPT در دانشگاه محقق اردبيلی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، رضا عبدی سرپرست آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبيلی از برگزاری آزمون زبان uma-LPT ویژه دانشجویان دکتری در 2 نوبت از سال خبرداد و گفت: هر داوطلبی حتی از دانشگاه های ديگر می تواند با ثبت نام اينترنتی از آزمون استفاده کند.

 سرپرست آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبيلی به نرم افزارهای مورد نیاز جهت برگزاری آزمون زبان uma-LPT توسط آکادمی دانشگاه محقق اشاره کرد و گفت: با نرم افزار تحت وب به راحتی می توان فرايند ثبت نام را مديريت کرد و با استفاده از نرم افزار تحليل آزمون نیز تحليل نتايج آزمون به سهولت امکان پذیر خواهد بود.

عبدی با بيان اينکه درخواست تامين اين دو نرم افزار در دست بررسی است، افزود: با تامين آن طی روز های آتی می توان نسبت به برنامه ريزی آزمون در مهر ماه اقدام کرد.

  وی در خصوص طراحی آزمون نیز ضرورت سفارش سوالات آزمون زبان uma-LPT به طراحان را خاطر نشان کرد و افزود: اعتبار آزمون زبان  uma-LPT از اهميت ويژه ای برخوردار است و به همین دلیل بايد سطح برگزاری این آزمون نیز به شکلی باشد که بتوان اعتبار آن را اثبات کرد.

 

انتهای پیام/