پربازدیدترین ها

کد خبر: 1361 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل:

جهاد امروز، جهاد تفکر و اقتصادی است

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت:جهاد امروز کشور نیز در عرصه اقتصادی و فکری است و دانشجویان بعنوان سربازان این عرصه همانند رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با توکل بر خداوند، موفق عمل خواهند کرد.

جهاد امروز، جهاد تفکر و اقتصادی است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، بعد از ظهر امروز(سه شنبه) مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس در جمع تعدادی از دانشجویان بسیجی و مدیران ناحیه بسیج دانشجویی گفت: جهاد امروز کشور در عرصه اقتصادی و فکری است و دانشجویان بعنوان سربازان این عرصه باید همانند رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با نیت پاک و خالصانه و تنها برای کسب رضایت خداوند متعال وارد عمل شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل ضمن یادآوری حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس به رهبری امام خمینی(ره)، گفت: امروز به یُمن رهبری عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و رهنمودها و هدایت الهی ایشان است که تمام نقشه ها و تدابیر اتاق فکر استکبار جهانی، به شکست مبدل می شود.

اسدی شکست های پی در پی استکبار مقابل نظام جمهوری اسلامی را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: آنچه که دشمنان اسلام بدان نمی اندیشدند غیرت و حمیت ایرانیان مسلمانی است که با اتحاد و یکپارچگی خود تحت لوای رهبری فرزانه، روزهای تیره و تاری را در تمام منازعات منطقه ای به آنها تحمیل می کنند.

وی ایام دفاع مقدس را متذکر شد و گفت: روزهایی که تمامیت ارضی کشور در معرض تهدید قرار داشت. این رزمندگان اسلام بودند که با یکپارچگه و شور حسینی خود تحت لوای انفاس قدسی امام امت و با اتکال به خداوند بزرگ و تاسی از ائمه اطهار (ع)، آنچنان عمل کردند که هنوز هم با وجود گذشت بیش از 35سال آوازه شجاعتشان در گوش جهانیان طنین انداز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای و وضعیت تحریم ها نیز گفت:آن روز ها هم تنگنا، تحریم، تهاجم، دشمنی و خصومت آشکار و پنهان دول غرب و آمریکا وجود داشت ولی با امدادهای غیبی خداوند متعال، کوچکترین خدشه ای به صفوف به هم پیوسته امت وارد نشد و مردم، یکدل و یکصدا در پشت جبهه ها و در صف مقدم، آزادی، استقلال و عزت و ایمان را فریاد زدند.

اسدی با بیان اینکه جنگ تحمیلی، جلوه کاملی از اقتدار مردم ایران است و به وضوح درس بزرگی به همه جهانیان داد، به طرح برجام اشاره کرد و گفت: ایرانیان، صلح جو و اهل مدارا هستند، اگرچه سر ناسازگاری با هیچ کشوری ندارند، اما به وقت دفاع از دین و ناموس و شرف خود، دستی واحدند و زبان تطمیع و تهدید نمی پذیرند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل به بیان ماهیت جنگ امروز استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار پرداخت و گفت: امروز دشمنی استکبار جلوه ای دیگر یافته و دشمن این بار اقتصاد و فرهنگ را  هم زمان نشانه رفته و بر این پندار است تا ملتی را که حماسه می آفریند و با حداقل امکانات و تجهیزات، مقاومت و مجاهدت می کند و به پیشرفت های متعدد نیز در همه عرصه ها دست پیدا می کند با پاشیدن بذر نا امیدی و سست کردن پایه های اقتصادی کشور از یک سو و تزریق تفکر تکفیری از سوی به نیت پلید خود دست پیدا کند.

اسدی تفکر اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری را خاطر نشان کرد و گفت: بی تردید اندیشه متعالی اقتصاد مقاومتی که به عنوان سند کارگشای نظام اقتصادی و توسعه ای کشور از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شده است و جهاد امروز کشور نیز در عرصه اقتصادی و فکری است، دانشجویان بعنوان سربازان این عرصه همانند رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با توکل بر خداوند، موفق عمل خواهند کرد.

اسدی در پایان سخنان خود پاسداشت یاد وخاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را وظیفه ملی دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم تا با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، وظیفه خود درجهت رفع مشکلات فعلی کشور را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/