پربازدیدترین ها

کد خبر: 1380 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶

با سخنرانی فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام

نشست بصیرتی دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام گفت: جنگ امروز، جنگ اراده است و از دانشجویان و اساتید دانشگاه باید با وارد شدن در جبهه اقتصاد مقاومتی بتوانند گام های مؤثری در این جنگ بردارند.

نشست بصیرتی دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،در این نشست که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد مهرداد محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و عرض تسلیت به مناسبت "فاجعه منا" و درگذشت شمار زیادی از زائران خانه خدا، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت:غافل شدن از گذشته و دفاع مقدس ما را به نیستی و نابودی می کشاند بطوریکه آنچه را که امروز داریم نیز ماندگار نخواهد شد.

سردار بابازاده نیز در ادامه این نشست با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس  به تبین ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخت و گفت: سئوالی که دانشجویان امروز باید از خود به بپرسند این است که آمریکا که دم از همدلی می زند و به دنبال برقراری دوستی و ارتباط است چرا دست از جنایات خود بر ضد ایران و اسلام در جهان بر نمی دارند و به خصومت خود علیه ایران اسلامی همچنان اصرار دارد.

وی جنگ امروز را جنگ اراده دانست و از دانشجویان و اساتید دانشگاه خواست با وارد شدن در جبهه اقتصاد مقاومتی گام های مؤثری در این جنگ بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در پایان سخنان خود از مسئولین دانشگاهها که با حمایت های مادی و معنوی خود بسیج را در رسیدن به اهداف خود منجمله تربیت صحیح نسل جوان و مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار جهانی یاری می کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/