کد خبر: 149 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸

استقبال دانشگاهیان ازاد گرمی

از شهیدی که بعد از 31 سال به خانه بازگشت

بعد از گذشت ۳۱ سال از شهادت شهید مهدی قلی حامدی شمیم پیکر معطرش شهرستان گرمی را عطراگین کرد و کارکنان، اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی با حضور در مراسم استقبال از پیکر معطر این شهید، وی را به آغوش کشیدند.

از شهیدی که بعد از 31 سال به خانه بازگشت

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، کاروان حامل پیکر شهید حامدی با تشریفات رسمی از سوی پرسنل نظامی مستقر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی مورد استقبال قرار گرفت و دانشگاهیان با اشک و آه به پیشواز شهید رفته و یاد شاهدان میهن اسلامی را گرامی داشتند.

پاسدار شهید مهدی قلی حامدی فرمانده گروهان حضرت علی اصغر(ع) در سال ۶۲ در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده بود و پیکر مطهر وی بعد از گذشت سه دهه از سوی اکیپ تفحص شهدا پیدا شد.

پیکر این شهید امروز 3 شنبه 93/12/19 ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع گرمی بر دوش مردم و مسئولان منطقه تشییع و به خاک سپرده شد.

غرس 310 اصله نهال در واحد گرمی

همچنین همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، دانشگاه آزاد واحد گرمی با هدف ایجاد چشم انداز زیبای طبیعی در محوطه واحد اقدام به کاشت 310 اصله نهال اهدایی از طرف اداره منابع طبیعی در واریته‌های مختلف کرد.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی گفت: بر اساس توافق بین دانشگاه آزاد اسلامی، اداره منابع طبیعی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی مقرر شد 310 اصله نهال در نوع‌ها و گونه‌های مختلف در این واحد دانشگاهی به نام هر شهید کاشته شود.

دکتر محمد فیضی گفت: گسترش فرهنگ درخت‌کاری و آشتی مردم با طبیعت از وظایف مهم و ارزنده دانشگاهیان در عرصه منابع طبیعی است.

وی با توجه به اینکه همه ما وظیفه داریم از منابع طبیعی و درختان حراست کنیم افزود: نسل جوان بویژه دانشجویان می‌توانند در فرهنگ سازی کاشت و حفظ منابع طبیعی در جامعه تحولی پویا بوجود آورند که بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی با مشارکت دانشجویان، استادان و کارکنان در انجام این سنت دیرینه همکاری‌های شایسته‌ای را انجام داده‌اند.

انتهای خبر