پربازدیدترین ها

کد خبر: 1496 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام

شعار"مرگ بر آمریکا" برگرفته از مکتب عاشورا است/ دامنه بسیج، زیر هیچ حزبی نمی گنجد

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در استانه 13 آبان در جمع مسئولین بسیج دانشجویی با ذکر دلایل شعار "مرگ بر آمریکا"گفت: خباثت و جنایات آمریکا به ملت ایران، امری فراموش نشدنی است.

 شعار"مرگ بر آمریکا" برگرفته از مکتب عاشورا است/ دامنه بسیج، زیر هیچ حزبی نمی گنجد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در جمع مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل حضرت زینب(س) یکه تاز تبیین رسالت عظیم حسینی در واقعه عاشورا خواند و گفت:این کار حضرت زینب(س) در آن شرایط خفقان رسالت عظیم حسینی را به در اعصار تاریخ تا ابد انتقال داد.

بابازاده با بیان اینکه در شرایط سخت است که پیمان در طوفان بسته شده با خداوند به اثبات می رسد، حضرت عباس(ع) را نمونه واقعی و بارز ولایتمداری توصیف کرد و گفت: حضرت عباس(ع) هم در زمان آرامش در خانه حضرت زهرا(س) ولایتمدار بود و  هم در واقعه سخت کربلا با از خود گذشتگی خودولایتمداری را به اثبات رساند.

وی افزود: ما اگر انسان ها را خوب تربیت کنیم و واقعیت ها در همه حال به مردم گفته شود، در شرایط سختی چون دوران 8 ساله دفاع مقدس که صدای رگبار گلوله ها گوش را کر و بوی بارت بینی را پر می کند مردم میدان ها را رزمگاه خود خواهند کرد.

صداقت در عمل و اخلاص ثابت می شود

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خباثت و جنایت آمریکا در سراسر عالم را یاداور شد و افزود: جنایات و ظلم های روا داشته شده از سوی آمریکا به ملت ایران فراموش ناشدنی است.

بابازاده شهادت 230000 نفر از جوانان این مرز و بوم را یادآور شد و خاطر نشان کرد: صدام به پشتوانه حمایت آمریکا و انگلیس و آلمان به ایران تجاوز کرد..

وی بیانات مقام معظم رهبری را متذکر شد و افزود:بسیجیام بهترین انسان های روی زمین هستند چونکه بسیجیان تنها کسانی هستند کهفقط برای خدا کار می کنند و چیزهای دیگر برای آنها مهم نیست.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه هرکس حقیقت مطلب را درک کند ممکن نیست گول بخورد به تشریح دلایل شعار مرگ بر آمریکا پرداخت و از دانشجویان بعنوان مغزهای متفکر جامعه خواست تا با تبیین این دلایل بین مردم زمینه حضور شکوهمند ملت در راهپیمایی بزرگ 13 ابان را فراهم کنند تا بدین وسیله سیلی محکم دیگری بر پیکر بیجان استکبار وارد کنند.

دلایل شعار "مرگ بر آمریکا"

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آمریکا بزرگترین حامی منافقین در جهان است، وقایع سال 61 را یادآور شد و افزود:در سال 61 منافقین با اعلام جنگ مسلحانه17000 نفر از بهترین جوانان این مملکت از جمله بهشتی و یارانش،دستغیب و مدنی را در محراب عبادت به شهادت رساندند.

بابازاده عملیات نفاق در مرزهای ایران را یاداور شد و گفتکمآمریکا علنا از منافقین حمایت می کند به طوریکه رو به روی کاخ سفید مکان داشته و در تمام اتحادیه ها  نیز علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سخن پراکنی می کنند.

وی گفت: آمریکا هم اکنون نیز از سلطنت طلبان حمایت اشکار می کند گروه های تندرویی که چند سال پیش با انفجار مساجد در نقاط مختلف کشور با عث شهادت هموطنانمان شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل حمایت صریح آمریکا از گروه های وهابی شرق و غرب کشور از جمله جیش العدل و ریگی را یادآور شد و گفت:هم در حالی است که خود دستگیر شدگان عضو این گروهکها به حمایت امریکا  و اعیادیش اعتراف کردند که علاوه بر بوجه از سلاح و امکانات نظامی آمریکایی ها برخوردار بودند.

بابازاده سیل شبکه های ماهواره ای جهت تخریب ذهن جوانان این مرز و بوم را خاطر نشان کرد و گفت: همه می دانند که استفاده از یک گوشی تلفن همراه چقدر هزینه بر است، آمریکا با صرف هزینه های گزاف  و اداره شبکه های ماهواره ای هدفی جز تغییر ذائقه ایرانی ها و تغییر سبک زندگی مردم این آب و خاک ندارد.

آمریکا با ایران اسلامی دشمن است و هیچگاه سر دوستی با ما را ندارد

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل تربیت شکنجه گران ساواک در زمان انقلاب،گسیل سیل مواد مخدر جهت اضمحلال و نابودی جوانان کشور در سال های نه چندان دور توسط آمریکا را متذکر شد و گفت:دستگیری جیسون رضائیان، جاسوس مذاکرات هسته ای، نمونه بارز و مسجل جاسوسی آمریکا در طول تاریخ رابطه ایران با امریکا است.

بابازاده حضور ناوگان رزمی آمریکا در خلیج فارس را خاطر نشان کرد و گفت کشوری که ادعای دوستی با ملت ایران را مطرح می کند چرا با ارتش از بن تا دندان مسلح خود در نزدیکی مرزهای ایران حضور دارد. بطوریکه ماهیانه حداقل یک پهباد جاسوسی آنها در داخل خاک کشور مان ساقط می شود.

وی بازداشت متخصصین ایرانی در داخل خاک ایران را نشانه سوءنیت آمریکا عنوان کرد و گفت: با ایجاد تحریم های مختلف دلیلی بر بازداشت دانشمندان ایرانی در داخل خاک آمریکا وجود ندارد و این اقدام آمریکا نشان دهنده سوء نیت آمریکا یی ها است.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه آمریکا به صراحت اعلام داشته است دوست رژیم صهیونست است و این رژیم غاصب نیز در فکر نابوی جمهوری اسلامی ایران است و بارها خود آمریکایی ها هم اعلام کرده اند که امنیت رژیم غاصب صهیونیست، خط قرمز امنیت انها است، دوستی آمریکا با ایران معنی ندارد.

بابازاده با بیان اینکه هم اکنون نیز آمریکا از فتنه گران سال88 حمایت می کند و در حادثه تلخ منا که منجر به شهادت 7000 نفر از مسلمانان جهان شد با سکوت خود ثابت کرد شریک جرم آمریکای قدرت طلب است.

وی جنگ روانی علیه ملت ایران در سال های متمادی،تصویب بودجه های کلان علیه ایران،تصویب قانون های زیاد در جهت تحریم ایران را از جمله دلایل دشمنی حاد آمریکا با ملت ایران برشمرد و تصریح کرد:امروز آمریکائیها دست از پا درازتر در قبال لغور تحریم ها 46میلیارد دلار از ایران طلب خسارت می کنند.

بابازاده با بیان اینکه دانشگاه محل حضور دانشمنندان و عالمان است نه سیاستمداران، از حضور جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس در دانشگاهها انتقاد کرد و گفت: این بار شاهد جاسوسی از نوع ایران گردی در قالب توریسم هستیم.

نمایندگان استکبار اگر مواظب رفتار های پلید خود نباشند قطعا با واکنش های قاطعانه ایران روبه خواهند شد

وی هدف سفرهای متعدد مقام های اروپایی به بهانه های واهی به ایران را ارزیابی حساسیت ها عنوان کرد و افزود: کسانیکه نماینده استکبارهستند زمانی بخواهند با حضور خود در کشور، ارزش های ما را زیر سوال ببرند قطعا با واکنش جدی ما رو به رو خواهند شد.

اجازه برگزاری کنفرانس هایی با ماهیت صهیونیست داده نخواهد شد

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به برگزاری کنفرانس های متعدد بین المللی در ایران اشاره کرد کرد . گفت: کنفرانس هایی نظیر کشورهای اسلامی،سران غیر متعهد و شانگهای نشان دهنده توان ایران اسلامی در برگزاری همایش های جهانی است با این وجود نباید کنفرانس هایی که بر مبنای سیاست های صهیونیست ها پایه گزاری شده است در ایران برگزار شود.

بابازاده کنفرانس داووس را که یک کنفرانس اقتصادی با هدف غارت منابع ملی کشور ها است را از جمله این کنفرانس ها برشمرد و گفت: امروز با تمام وجود و با تمام شعور و آگاهی حرکات زیرکانه و ناجوانمردانه استکبار زیر ذره بین ما است تا در موقع لازوم با واکنش های سریع ما مواجه شوند.

دامنه بسیج زیر هیچ حزبی نمی گنجد/با عقلانیت و روحیه جهادی انقلابی، آماده مناظره با هنجار شکنان هستیم

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه گروه ها زیر سقف انقلاب هستند نه انقلاب زیر سقف گروه ها، هیاهو های افرادی چون شکوری راد و معین در دانشگاههای ایران را بدور از عقلانیت و ساختار شکنانه خواند و گفت: در  هر کجای ایران اسلامی، فرزندان این آب و خاک با تمام عقلانیت  آماده مناظره با خود فریفته هایی همچون شکوری راد و معین هستند.

بابازاده در پایان سخنان خود جنگ نرم را تسلط بر ذهن ها خواند و گفت:دانشجویان افسران  و تک تیراندازان این جنگ نامرئی هستند.

وی از دانشجویان خواست تا ضمن توجه به درس و علم و احترام به صندلی های دانشگاه که ارزش است، روحیه انقلابی و جهادی را در خودشان تقویت کنند.

انتهای پیام/