کد خبر: 1498 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹

استاد دانشگاه امام حسین(ع)

قدرت اقناع افکار عمومی بالاتر از مسئولان است/ وظیفه بسیج دانشجویی بازتابش فرامین مقام معظم رهبری است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: تبیین مسائل روز کشور و جهان وظیفه دانشجویان است و بسیج دانشجویی رسالت سنگین بصیرت دهی و بازتابش فرامین مقام معظم رهبری در جامعه به شکل های مختلف سمعی و بصری را بر عهده دارد.

 قدرت اقناع افکار عمومی بالاتر از مسئولان است/ وظیفه بسیج دانشجویی بازتابش فرامین مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، مهدی فیروزکوهی استاد دانشگاه امام حسین(ع) و تحلیلگر مسائل سیاسی برهه کنونی را مهم و حیاتی تلقی کرد و گفت: دانشجویان با بازتابش سخنان مقام معظم رهبری که چراغ راهنمای عبور از بحران است می توانند نقش مهمی در بصیرت دهی به مردم و اگاه سازی مسئولان اجرایی کشور ایفا کنند.

معان سابق بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع مسئولین بسیج دانشجویی از  ولایت فقیه بعنوان رکن رکین انقلاب نام برد و تصریح کرد: بهشتی، مطهری و حسن زاده عاملی بعنوان شاگردان مکتب انقلاب، بزرگوارانی بودند که در زمان انقلاب اگر درس و بحث از حوزه ولایت فقیه خاج می شد، کلاس درس را تعطیل می کردند.

فیروزکوهی با بیان اینکه امام تکلیف دارد امت را بالای قله برساند گفت: فتح قله زمانی امکان پذیر خواهد شد که خود مردم هم امام را همراهی کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی و روز  در خصوص اهمیت رهبری امام و جانشینش، ولی فقیه به ماجرای مسجد ضرار اشاره کرد و گفت: خود پیامبر دستور به تخریب این مسجد که به محل توطئه علیه اسلام و نفوذ و جاسوسی تبدیل شده بود داد.

فیروزکوهی با اشاره به سخنان جوزف نایف از سیاستمداران آمریکایی که خود اعتراف کرده قدرت ایالات متحده امریکا در سپر موشکی و تجهیزات مدرن نظامی نیست گفت: عضویت در کابینه دولت ها و کشورها برگ برنده و عمده ترین قدرت امریکا در تسلط بر کشور ها است.

وی در ادامه سخنان خود در مورد اعضای کابینه کشور ها نیز گفت: مسلما تحصیل کرده ها در دانشگاههای آمریکایی موقع برگشت به کشور خود بیکار نمانده و به وزارت و وکالت خواهند رسید و این موضوع برگ برنده امریکا است  چونکه که نیروی تربیت یافته خود را به بدنه کشور های مختلف تزریق کرده است.

معاون سابق بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علم، غیرت خداست به ماجرای حضرت داوود اشاره کرد و گفت: همانگونه که داوود با یک سنگ جالوت و لشگریانش را اراده الهی از پای دراورد و حضرت سلیمان به فرمانرواییی عالم دست یافت، هرکسی که بتواند  قدرت تشخیص حق از باطل دست پیدا کند با اخلاص و توکل بر خداومد می تواند بر جهان سروری کند.

دستور مقام معظم رهبری در خصوص برجام تنها نکات اجرایی برجام  بود نه توافق نامه؟

استاد دانشگاه  و تحلیلگر مسائل سیاسی  در جمع دانشجویان استان اردبیل  به بررسی برجام پرداخت و گفت: باید تلاش کنیم امنیت ما از این بدتر نشود.

وی به قضیه برجام و تعهدات ان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری برجام را قبول نکردند  بلکه تنها شروطی برای اجرای آن تعیین کردند.

فیروزکوهی در ادامه سخنان خود به شروط مقام معظم رهبری در اجرای برجام اشاره کره و گفت: در قضیه برجام ابتدا باید قضیهPMV حل و فصل می شد بعد قضیه اراک پیگیری می شد در حالی که امروز شاهد هستیم  نیروگاه اراک در حال دستکاری است و همچنین تعداد سانتیفیوژهای فوردو در حال کاهش است.

وی از دانشجویان بسیجی بعنوان رزمندگان فکری جنگ نرم خواست تا با تشکیل حلقه های فکری  به باز پخش تذکرات مقام معظم رهبری در اجرای برجام در شبکه های اجتماعی بصورت گسترده اقدام کنند تا مسئولان نیز تلنگری خورده و با وارد آمدن فشارهای مردمی قافیه را دشمن مکار نبازند.

فیروز کوهی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملتی که مقاومت نکند هزینه های بیشتری نسبت به ملتی که مقاومت می کند خواهد داد، وقایع ژاپن را یاداور شد و گفت: شهر هیروشیمای ژاپن پس از تسلسم شدن به امریکا بمباران اتمی شد و 94000 کشته برجای گذاشت در حالی که اگر مقاومت می کرد شاید کشته های بیشتری می داد ولی هرگز دست بسته نبود.

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست تا با بازپخش بیانات مقام معظم رهبری بصورت گسترده با ابزارهای مختلف ضمن بصیرت دهی به مردم نگذارند نکات مطرح شده توسط رهبر انقلاب بر زمین بماند.

انتهای پیام/