کد خبر: 1549 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور اردبیل و بانک صادرات امضا شد

دانشگاه پیام نور استان اردبیل در راستای انجام طرح های دانش بنیان جهت برخورداری از حمایت های مالی با باتک صادرات ایران تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور اردبیل و بانک صادرات امضا شد

حسن قاسم زاده مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان با بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای حمایت از طرح های دانش بنیان  و پروژه های بزرگ اقتصادی اساتید و دانشجویان دانشگاه  انجام شده است.

قاسم زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان ذر خصوص رسالت های دانشگاه و دانشجو نیز گفت: تولید علم و دستیابی به علوم و فنون نوین از وظایف ذاتی دانشگاه است‌بطوریکه در این خصوص مجاهدتهای دانشمندان انقلابی از دیرباز تاکنون ممتاز و راهگشا بوده است. بدون شک استعمارگران جهان نهایت سعی و  تلاش خود را به منظور  جلوگیری از پیشرفت و تکامل جوامع بشری مسلمان بخصوص ایران اسلامی به کار می­گیرند، اما دانشجویان و دانشگاهیان ایران زمین با درک موقعیت حساس خود در جهاد علمی با شجاعت، عزمی راسخ  و توکل بر خداوند متعال به سوی قله­ های رفیع علمی حرکت می­کنند و به یقین یکی از مهمترین رسالت­ دانشگاهیان در شرایط امروز با توجه به آرمان­های انقلاب و فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد علمی است.

وی افزود:باید با مدیریت هوشمندانه امور را طوری اداره کنیم که در شرایطـ موجود بتوانیم با اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، همسو  شویم.

انتهای پیام/