کد خبر: 1555 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

فعالیت های کاریکاتوری مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت:با تاسيس مراکز رشد و پارک علم و فناوری گام های اوليه در بحث اقتصاد مقاومتی برداشته شده است ولی بعضی از فعاليت ها، کاريکاتوری از يک فعاليت جدی است، که اميدواريم از اين حالت در بيايد.

فعالیت های کاریکاتوری مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جمع اساتید و معانان دانشگاه محقق اردبیلی اقتصاد مقاومتی را نياز مبرم جامعه امروز دانست و گفت: محورهای اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری تعيين شده اند، بايد همه ساله اجرايی شوند، نه اينکه در يک سال مشخص که به اسم آن نامگذاری شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی وجود انسان‌های مقاوم و دارای انگيزه را مقدمه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: انسان‌های مقاوم انسان‌هايی هستند که به هيچ وجه دين، کشور، انديشه و مرام خود را بازيچه قرار نمی دهند.

صادقی با بيان اينکه هر کشوری که به اقتصاد مقاوم دست يافته است، قبل از هر چيزی دارای انسان‌های مقاوم بوده است، تصريح کرد: پيشرفت و پيروزی در دوران دفاع مقدس نيز در ابتدا به دليل حضور انسان‌های مقاومی بود که تصميم گرفتند بميرند، ولی تسليم نشوند.

رئيس دانشگاه محقق اردبيلی تاکيد کرد: همه با هم تلاش کنيم در مقابل شرق و غرب سرپا بايستيم و تسليم قضا و قدر خودساخته نشويم.

وی با بيان اينکه با تاسيس مراکز رشد و پارک علم و فناوری گام های اوليه در بحث اقتصاد مقاومتی برداشته شده است، ولی اين‌ها کافی نيستند، خاطرنشان کرد: بعضی از فعاليت ها کاريکاتوری از يک فعاليت جدی است، که اميدواريم از اين حالت در بيايد.

انتهای پیام/