پربازدیدترین ها

کد خبر: 1558 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰

به مناسبت هفته بسیج

مسئولین بسیج دانشجویی با "ناصر دستاری"جانباز قطع نخاعی دیدار کردند

مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به مناسبت هفته بسیج با حضور در منزل "ناصر دستاری" از جانبازان قطع نخاعی اردبیل درس ایثار و استقامت آموختند.

مسئولین بسیج دانشجویی با "ناصر دستاری"جانباز قطع نخاعی دیدار کردند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، ظهر امروز مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای محقق، آزاد اسلامی، علوم پزشکی،فنی رازی و پیام نور اردبیل به همراه مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس، درس پایمردی،ایثار،شجاعت و استقامت آموختند.

اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در دیدار با  ناصر دستاری جانباز قطع نخاعی،ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، ایثارگران را باقی الشهدا خواند و گفت: دانشجویان بسیجی باید با حضور در منازل ایثارگران گرانقدر همچون خانواده های شهدا درس ایثار و استقامت و پشتکار را بصورت عینی فرا بگیرند تا بتوانند راه امام(ره) و شهدای دفاع مقدس را ادامه دهند.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان نیز بسیجیان را انسان های صاف و صادق و تلاشگر توصیف کرد.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، جانباز را تابلو و تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: حضور ایثارگران در جامعه، در واقع بیان حقایقی تاریخی، معرفتی، سیاسی و بین‌المللی است.

ناصر دستاری جانباز قطع نخاعی اردبیل نیز ضمن بازگویی حقایق  پنهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دیدار با مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) حلقه وصل انقلاب اسلامی ایران به انقلاب بزرگ صاحب الزمان حضرت مهدی(عج) است.

دستاری در ادامه سخنان خود به ماجرای قول رهبری در مورد دیدار با مردم استان اردبیل اشاره کرد و گفت: جرقه این فکر در زمان حضور من در همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل زده شد.

وی افزود: در این همایش، دانشجویان با دست نوشته هایی اشتیاق و علاقمندی خود را جهت دیدار با مقام معظم رهبری نشان دادند و بعد از همایش نیز با ازدحام خود و اصرار از من خواستند تا این وعده را مطرح کنم که با عنایات خداوند متعال و لطف مقام معظم رهبری در دیدار  اخیر با جانبازان قطع نخاعی، این وعده در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

انتهای پیام/