پربازدیدترین ها

کد خبر: 1574 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳

نماینده ولی فقیه در استان:

جمهوری اسلامی ایران هیبت استکبار را از بین برده است/دشمن بافکر نفوذ درصدد تغییر هویت ایرانیان است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ایران اسلامی تنها کشوری در جهان است که خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد و از کدخدای خودخوانده جهان؛ یعنی آمریکا دستور نمی‌گیرد.

جمهوری اسلامی ایران هیبت استکبار را از بین برده است/دشمن بافکر نفوذ درصدد تغییر هویت ایرانیان است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، جمعی از دانشگاهیان و طلاب حوزه علمیه اردبیل به مناسبت گرامیداشت روز تاسیس حوزه و دانشگاه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در جمع دانشگاهیان و طلاب حوزه علمیه اردبیل وظایف سنگین مجامع علمی در عصر حاضر را سنگین عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف خطیر مجامع علمی، تبیین ادبیات انقلاب، اهداف و ارزش های انقلاب در بین دانشجویان و طلاب است

سید حسن عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره 220 هزار شهید ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس از روسای دانشگاهها،مسئولین دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و تشکل‌های فرهنگی خواست: افرادی را که در راس مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی قرار می دهند از رشد عقلانی برخوردار باشند بطوریکه بتوانند از عهده مطالبه اصلی نظام و ملت برآمده و فعالیت های انجام گرفته نیز دارای خروجی هدفمند و مثمر ثمر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سرمایه بسیار سنگینی پرداخت کردیم، گفت: شهدای ما اگر شهید نمی‌شدند، می‌توانستند بنیانگذاران نسل صالح در جامعه باشند.

عاملی ملت ایران را عنصر اصلی مقاومت دانست و افزود: جانبازان، آزادگان و ایثارگران نیز سالیان سال است که در حال رنج هستند.

جمهوری اسلامی ایران هیبت استکبار را از بین برده است

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیبت استکبار را از بین برده است، تصریح کرد: تنها کشوری که خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد و از کدخدای خودخوانده یعنی آمریکا دستور نمی‌گیرد، جمهوری اسلامی ایران است.

برخورداری از علم،حق هر ملتی است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه اکنون برد موشکی جمهوری اسلامی ایران سه هزار کیلومتر است، خاطرنشان کرد: علم حق هر ملتی است و اینکه ملتی پا به پای علم روز حرکت کند، حق آن ملت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری شکستن هیبت و عزت یک ملت را بزرگترین ظلم به آن ملت دانست و گفت: ملت شریف جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا به عنوان عنصر شایسته مقاومت قابل احترام است.

شأن شخصیت ملت ایران استثنایی است

عاملی علت اصلی دشمنی استکبار با ملت ایران را در حفظ حکومت خود دانست و گفت: ایرانیان تنها ملتی هستند که روی پای خود ایستاده اند و با حفظ دستاوردهای انقلاب خود، هیبت و هیمنه استکبار را شکسته اند، از این رو استکبار به دلیل سرایت این روحیه به سایر کشورها در وحشت به سر می برند  و از هر روزنه ای جهت نفوذ و تغییر هویت ایرانیان استفاده می کنند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دشمن سعی دارد از طریق مذاکرات به نقطه تغییر هویت ایرانیان برسد، تاکید کرد: مسئولان و دانشگاهیان باید روی مبانی، ادبیات و مقاصد بصورت مفصل کار کنند.

عاملی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ، خاطرنشان کرد: جای تاسف است که در برخی دانشگاه های کشور، گاهی حرف هایی زده می شود که نشان می دهد دشمن نفوذ کرده است.

روز مرگ ما روزی است که آرمانی فکر نکنیم

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه استکبار به کاری دست می زند تا ایران و ایرانی موی دماغ آنها نشود تصریح کرد: روز مرگ ما زمانی است که بین ما و اندیشه آرمانی برگرفته از مفاهیم قرآنی فاصله بیافتد.

عاملی در ادامه سخنان خود گفت: ادبیات عاشورا به ما می گوید مرگ بهتر از پذیرش ذلت است.

امام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود از روسا، نمایندگان مقام معظم رهبری و تشکل‌های فرهنگی دانشگاه‌ها خواست تا افرادی را که در راس مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی قرار می دهند از رشد عقلانی برخوردار باشند بطوریکه بتوانند از عهده مطالبه اصلی نظام و ملت برآمده و فعالیت های انجام گرفته نیز دارای خروجی هدفمند و مثمر ثمر باشد.

بسیجی ماندن همانند شیعه مانده سخت و دشوار است

حجت الاسلام کاظم معاضدی عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل  در دیدار دانشگاهیان و طلاب با نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به ویژگی‌های شیعه و بسیجی واقعی، گفت: همانطورکه شیعه واقعی بودن سخت است، بسیجی واقعی بودن هم سخت و دشوار است.

وی‌با بیان اینکه‌ مقام معظم رهبری از جامعه دانشگاهی و بسیجیان انتظار بالایی دارد، اظهارامیدواری کرد: دانشگاهیان بسیجیان واقعی باشند و در همین راستا بتوانیم به مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان و بسیجیان جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/