پربازدیدترین ها

کد خبر: 1581 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶

دانشجوی بسیجی اردبیلی؛

دلتنگ صفای اردوهای جهادی‌ام

میلاد می‌گوید: فرصت هایی هستند که باید مغتنم شمرده شود فرصت هایی چون کرسی های آزاد اندیشی ، اردوهای جهادی و فرصت با هم بودن ها ...

دلتنگ صفای اردوهای جهادی‌ام

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه، میلاد میرزایی دانشجوی ترم آخر رشته عمران دانشگاه آزاد خلخال است، او و دوستانش چند سالی است در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند؛ این جمع صمیمی تابستان امسال هم 20 روزی مهمان اهالی پر تلاش 4 روستای محروم استان اردبیل بود.

میلاد که دوست دارد یادی بشود از همسفران اردوی جهادی اش، دوستانی چون میر فرهاد نصرالهی، بودن در اردوهای جهادی را فرصتی مغتنم می داند برای خوب بودن ها، معتقد است: کمترین توشه اردوهای جهادی آموختن مسئولیت پذیری است و بزرگترین اش دعای مردم و کسب رضایت خدا.

 

 

این دانشجوی جوان بسیجی خلخالی می گوید که اردوهای جهادی فرصتی است برای نمایش توانمندی جوانان و اینکه مسئولان بیشتر از این ها به جوانان این مرز و بوم اعتماد کنند.

میلاد میرزایی که تجربه مدیریتی‌ در بسیج دانشجویی دارد و مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال است بر این باور است که بسیج دانشجویی در این برهه زمانی که نفوذ ها شدیدتر شده، رسالتش عظیم تر از گذشته است و باید در جهت دهی به افکار و سلایق دقیق تر عمل کند.

میلاد قاطعانه می گوید که تحصیل در کنار تعلیم و ولایت پذیری مولفه هایی هستند که می تواند سد نفوذ دشمن به افکار جوان دانشجو باشد از این رو است که باید به سمت برنامه ریزی دقیق و کارهای خلاقانه و  روشنگری ها در دانشگاه ها رفت.

 

این دانشجوی جوان بسیجی و موفق خلخالی ادامه می دهد : چرا نباید از خود بپرسیم که چرا در دست هر جوان و دانشجوی ایرانی مدرنترین گوشی ساخت آمریکا است و تمام برندهای معروف دخانیات به راحتی وارد کشور می شوند در حالی که وقتی صحبت از تجهیزات علمی و وسایل پزشکی می شود می گویند شما در تحریم هستید!، با این حساب باید در شناخت دشمن هوشیار تر بود.

میلاد اضافه می کند  تاریخ نشان داده که آمریکایی ها علاقه ای به ما ندارند و ارتباط دو جانبه را نمی خواهند و الان هم از سر ناچاری از در دوستی وارد شده اند  بنابراین باید از ابزار هایی  نفوذی دشمن علیه خودشان استفاده کنیم و  با رشد بهتر تولیدات فرهنگی ، کارهای ابداعانه و اصلاح الگوی مصرف به دشمن اجازه  نفوذ به ایران اسلامی را ندهیم.

 

وی می گوید:  نحوه اصلاح مصرف کالا را باید از خانوده ها آغاز کرد و استفاده از کالای ایرانی را مد نظر قرار داد؛ در ادارات هم که  باید جلوی حیف و میل کاغذ گرفته شود.

 

این دانشجوی جوان بسیجی و موفق خلخالی می گوید در دانشگاه ها باید مقالات پژوهشی به سمت اقتصاد مقاومتی سوق داده شود و استراتژی اقتصاد مقاومتی به خوبی تبیین شود که در این راستا بسیج  کارهای خوبی انجام داده است .

 

میلاد کرسی های آزاد اندیشی را فرصتی مغتنم می داند چرا که قرا گرفتن در جایگاه منتقد و موافق کرسی های آزاد اندیشی  خود باعث می شود خیلی از بد بینی ها رفع شود و حتی خیلی ها از بچه های مخالف، از اعضای فعال بسیج دانشجویی شوند.

 

میلاد که از دوران راهنمایی و سال 84 با عضویت در پایگاه محلات بسیجی شده  تا پایان دوران دبیرستان عضو فعال بسیج بوده و بعد دبیرستان هم در دانشگاه عضو فعال بسیج دانشجوی شده و سال 93 حوزه اش، حوزه برتر بسیج دانشجویی انتخاب شده است  می گوید حال منم و دوستانم وقتی خوب است که لبخندی بر لبان هم وطن بنشانیم، می گوید دلتنگ صفای اردوهای جهادی ام...

انتهای پیام/